Vuggestue el dagpleje?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. juli 2010

Plysbjørnen

Channie skriver:

Hej alle sammen..

Jeg skal snart tage stilling til om min lille prinsse skal i vuggestue el dagepleje, og da det er min den første og har ingen erfæring kunne jeg godt tænke mig og høre hva i har valgt og hvorfor.. Jeg bor selv i aalborg kommune hvis det har nogen indflydelse..

på forhånd tak for jeres svar

Jeg har valgt dagpleje af den simple årsag at der ikke findes andre muligheder i min by... Med mindre jeg har lyst til at køre 30 km til en større by, for at kører 25 tilbage igen for at komme på arbejde... Jeg har været glad for de dp'ere jeg har haft, har dog ikke været særlig glad for alt det skiften rundt mellem dp'ere når en har fri... min søn har været i dp systemet i 1½ år og har haft 4 forskellige gæste-dp'ere... for uden hans almindelige dp'er...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juli 2010

tinasmor

Her var hun i privat dp sammen med to andre børn. Jeg har været så super glad for det. Der var rigtig meget tid til den enkelte, næsten ingen støj, tid til fordybelse, kendte hver eneste barn rigtig godt.

Da hun var to fik hun så plads i vs. Det har jeg også været utrolig gald for, havde ellers frygtet det. Men hun var nået alderen hvor det var godt for hende med flere udfoldelser. De laver flere pædagogiske ting (f.eks morgensamling, med sang, hvor de øver ting med munden, "spiller" musik. De går meget mere på tur osv osv.

Hvis jeg er så heldig at få et barn til, vil jeg gøre præcis som denne gang. Vores dejlige dagplejemor fra 1 - 2 år hvor barnet havde glæde at færre børn og meget omsorg ,og fra 2-3 vs.

Det jeg ville sige var, at jeg har gode erfarringer med begge dele.

Anmeld

26. juli 2010

Channie

Jeg ville sige 1000 tak for jeres svar, var rigtig dejligt og læse, og tror jeg ville tage lidt rundt og se de forskellige steder og se hvor jeg mener min bette prinsse høre til.. så i skal have rigtíg mange tak for jeres svar

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.