Alberte 2 mdr..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. juli 2010

Vidunderligeunger

dorthemus skriver:

Yndig yndig yndig  Og hvor er den dragt med blomsterne sød..hvor er den fra??

Runa er to måneder i morgen og vejer over 6 kg, til gengæld er hun kort så hun passer stadig en 56. Men håber snart hun hopper i en 62..har så meget sødt tøj i den størrelse

Knus Dorthe

bombibit . eller hvad det nu hedder jeg kan sende den over til dig, hun kan ik være i den i længden, men der er plads til overs i bredden

runa er da også blevet stor så?? billeder?????

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juli 2010

dorthemus

BlyViol skriver:

bombibit . eller hvad det nu hedder jeg kan sende den over til dig, hun kan ik være i den i længden, men der er plads til overs i bredden

runa er da også blevet stor så?? billeder?????

Ej hvor er du sød  Men tror du hun kan være i den?...hun er godt nok ikke mere end 56 cm, men har en ret stor tyk mave

Jeg skal nok lave en billedtråd...hopper jo for at vise hende frem, hehe, men du får lige et af bassen

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

26. juli 2010

Vidunderligeunger

dorthemus skriver:

Ej hvor er du sød  Men tror du hun kan være i den?...hun er godt nok ikke mere end 56 cm, men har en ret stor tyk mave

Jeg skal nok lave en billedtråd...hopper jo for at vise hende frem, hehe, men du får lige et af bassen

ja altså alberte er liiiiige vokset ud af den i længden og hun er jo 60 og der er masser af plads ved mavsen

Skriv et PB med adresse og det, så sender jeg den vi kan sige det er en barselsgave

Anmeld

26. juli 2010

Vidunderligeunger

dorthemus skriver:

hun er forresten rigtig dejlig at se på din runa... 

Anmeld

27. juli 2010

Dansker I Holland

BlyViol skriver:

taak det var mange søde ord

Held og lykke med resten af graviditeten og fødslen

Mange tak Og jeg har ikke andet end søde ord at sige om små babyer hihi..... Har en god graviditet så håber fødslen bliver ligeså god hihi...

Knus

Anmeld

27. juli 2010

BabyStella!

BlyViol skriver:

tak.. ja det er manden der fisker haha... tror det er DK's mest intetsigende blad med to "journalister" haha... men god sudoku

Hehe, må indrømme at jeg faktisk aldrig har læst i bladet

Anmeld

27. juli 2010

mamalicious

Nøøøøøøøøøøøøøj blev om muligt liiiiiiiige en tand mere skruk !!! Hvor er hun lækker !!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.