Alberte 2 mdr..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. juli 2010

Vidunderligeunger

Anke skriver:

Nej, hvor er hun dejlig! Og lang...  Elina kan stadig passe en str. 56 uden problemer, og vægten er nok den samme.

Kan godt forstå, du er stolt af hende.

knus

hold da op, det må da være dejlig. vi hr brugt 2500 på tøj siden hun kom ud, jeg troede str. 62 var når de var 4-5 mdr haha

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juli 2010

Dansker I Holland

BlyViol skriver:

I slipper ikk

Hun er nu en stor pige på 5500 ca, og 60 cm  

Bruger str 62 i tøj og 62-68 i bodyer, det er jo vanvittigt

Om natten sover hun fra 22.30/23.00 til 6.00/7.00 og så igen en time efter hun har spist. En lille lur til middag også, med mindre vi går med barnevogn eller kører bil, så sover hun også

Ellers dejlig vågen og opmærksom på lyde. Uroen er bare et MEGA hit nu, og hendes elefant som kan spille også - skønt

Her lidt billeder:

Ej hvor er hun altså bare smuk og nuser og pusse nuttet altså hihi... Bliver sq helt skruk og jeg skal først føde om 15 uger ggg... ihhh jeg ved slet ikke hvad jeg skal sige hun er da bare en dejlig lille pige Smiler...

Anmeld

26. juli 2010

dorthemus

Yndig yndig yndig  Og hvor er den dragt med blomsterne sød..hvor er den fra??

Runa er to måneder i morgen og vejer over 6 kg, til gengæld er hun kort så hun passer stadig en 56. Men håber snart hun hopper i en 62..har så meget sødt tøj i den størrelse

Knus Dorthe

Anmeld

26. juli 2010

L-Mortil3

Lækker lækker lækker siger Albertes kæreste i baggrunden

Og Albertes svigermor synes bare hun er SÅ sød og STOR!!! Store tøs

Anmeld

26. juli 2010

BabyStella!

Fiskeri tidende Hvem fisker? Manden? Min svigerfar er pensioneret skipper - og han savner havet afsindigt!

Og vi savner rødspætterne

Ps. Dejlig tøs

Anmeld

26. juli 2010

saxa

Hvor er det nogle gode billeder.. Og sikke yndig og lækker den lille Alberte er..

Anmeld

26. juli 2010

Lone Jakobsen

super skønne billeder

Anmeld

26. juli 2010

XXSS

Fantastisk lille prinsesse

Anmeld

26. juli 2010

Vidunderligeunger

NR3ønskebarn skriver:

Ej hvor er hun altså bare smuk og nuser og pusse nuttet altså hihi... Bliver sq helt skruk og jeg skal først føde om 15 uger ggg... ihhh jeg ved slet ikke hvad jeg skal sige hun er da bare en dejlig lille pige Smiler...

taak det var mange søde ord

Held og lykke med resten af graviditeten og fødslen

Anmeld

26. juli 2010

Vidunderligeunger

BabyStella! skriver:

Fiskeri tidende Hvem fisker? Manden? Min svigerfar er pensioneret skipper - og han savner havet afsindigt!

Og vi savner rødspætterne

Ps. Dejlig tøs

tak.. ja det er manden der fisker haha... tror det er DK's mest intetsigende blad med to "journalister" haha... men god sudoku

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.