HVad gør jeres mænd ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. juli 2010

Anonym

Jeg HADER store muskler, så ville være rigtig øv hvis manden lige pludselig opdagede en indre løfte-jern-trold Til gengæld har han et hårdt fysisk arbejde, så hans muskler er rigtig lækkert markerede mange steder, uden at være for store, så MUMS siger jeg bare

Desværre for ham er jeg en lille hygetrold uden den store motivation for slankekur, så er nok pænt heldig med at han elsker mig som jeg er - og har aldrig kendt mig anderledes, så ikke noget med, at det har forandret sig efterhånden som vi er blevet 'sat'. Til gengæld gør jeg så meget ud af altid at se pæn ud med hår, make up og tøjet, så det kompenserer måske lidt...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juli 2010

CamiRon

Min mand løber ca. 6-7 gange om ugen + laver lidt øvelser for mave og baller. Samtidig arbejder han som tømrer så der bruger han også sin krop meget. Han er slank, veltrænet og musklerne er lækkert markerede. Han er totalt fræk!

Jeg selv er en doven skid, men velsignet med en rimelig pæn krop der kan tåle at jeg spiser hvad som helst uden at tage på.

Anmeld

26. juli 2010

Mathilde

Ikke rigtig noget udover arbejde... Han har ikke tiden til det. Da jeg mødte ham trænede han hver dag og havde nogle dejlige muskler...elsker muskler, når det ikke tager overhånd.

Anmeld

26. juli 2010

Lullaby

Manden gør ikke noget og jeg elsker ham som han er  Men han har så heller ikke bedt mig om at gøre noget, heller ikke selvom jeg vejede en 10 kg for meget, men han støtter mig når jeg vil tabe mig

Anmeld

26. juli 2010

CarinaSB

min mand gør ikk noget som sådan .. Han har altid været slank .. Men jeg elsker hans krop som den er nu .. Han har en meget markeret brystkasse .. Og jeg elsker den  Og selvom at jeg vejer 13 kg for meget siger han ikk noget til det .. Da han siger det er ikk kroppen det er personligheden der tæller   så jeg syntes bare han er det mest dejlige 

Anmeld

26. juli 2010

TbCp

Min mand træner i perioder...

Ellers sørger han altid for at sætte håret, være lækker i tøjet osv. Han gør rigtig rigtig meget for at jeg skal synes han er lækker.

Jeg selv er rigtig dårlig til at træne.... keeeeeder mig!
Men gør hvad jeg kan for at gøre mig lækker for ham, bla. ved at beholde mit lange hår som han elsker og tage pænt tøj på hver dag.

Anmeld

26. juli 2010

Margorie

Min kæreste går i bad Det er nok lige omkring det eneste han gør. Hans stil er sjusket hele dagen og glemmer gerne at sætte sit morgen hår.. Han ligner faktisk en der lige er stået op lige meget hvornår man ser ham. Men det var jo netop det jeg faldt for dengang Selv kan jeg nu godt lide at gøre lidt ud af mig- jeg ser nemmelig ikke godt ud i 'lige stået op' stil

Anmeld

26. juli 2010

Tina2

Min mand har eget firma så han er i særdeles god form, han er håndværker og er slank af natur.... Næsten 2 meter høj og slank... Har markeret brystkasse og muskler uden det er for meget, men jeg ser helst ikke han vejer under 95 kg, da jeg synes han bli'r for tynd så.... Tynde mænd er slet ikke mig

Da jeg mødte ham trænede han helt vildt meget, men det har han ikke tid til nu, dog er han begyndt at træne et par morgener hver uge inden han tager på job....

Anmeld

26. juli 2010

ønskebørn74

Min mand er ved militæret så han får masser af motion og er lækker og markeret med jordens lækreste røv...

Jeg svømmer hver dag (ikke i ferien... hihi...) Er igang med vægttab er en STOR pige (har PCO) Men heldigvis elsker han mig som jeg er...

Anmeld

26. juli 2010

misslea

ÅÅhhh altså... min mand er jo selvfølgelig verdens lækreste mand, lige gyldig hvad han gør/eller ikke gør

Da vi mødte hinanden for snart 9 år siden trænede han 4-5 gange om ugen (styrketræning) plus håndbold 2-3 gange om ugen.... (det var gennem håndbold vi mødtes)

Nu er tiden slet ikke til al den træning.... men Tænk, jeg kan ikke se den store forskel! Han er stadig lækker smækker!!!

Han går op i, at hans hår og tøj sidder godt, at han er barberet og dufter godt, ,og det er ærligt talt det aller vigtigste!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.