HVad gør jeres mænd ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.357 visninger
19 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
26. juli 2010

Anonym trådstarter

Hej piger.

Nu er der tit tråde om hvad vi gør og skal gøre for at holde os i form og tiltrækkende over for vores mænd. Kunne godt tænke mig at høre hvad jeres mænd gør for at de skal holde sig i form og lækre for jer, hvis de da overhoved gør noget.

Jeg har en idé om og haft en diskussion med min mand om, at kvinder gør mere end mænd, men det var han ikek enig i.

Hvad mener I og hvem gør mest hos jer?

Herhjemme træner min mand hveranden dag og jeg selv er lige så aktiv, så det er nok 50/50. Selvom jeg da klart er lækrest. NOT.

Er lige anonym fordi jeg ikke off. har en mand.

VH.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juli 2010

Mira0911

Min kæreste gør ikke noget.. Jeg kan lide ham og hans krop som den er... Natural...

Anmeld

26. juli 2010

Koen.

Min forlovede gør nu ikke så meget, men elsker ham som han er og synes faktisk han er mest toplækker når han lige er kommet hjem fra arbejde, beskidt og dejlig

Anmeld

26. juli 2010

3xM

syntes egentlig heller ikke min gør noget spec. en gang imellem ryger alt håret  så er han skalede kort tid...

da jeg mødte ham trænede han hver dag, men syntes ikke der er tid til det lige pt. men vi har da begge en ide om at når bebs er kommet så må det være træne tid til os begge hvor vi skiftes...

Anmeld

26. juli 2010

Anonym

Min han laver ingenting syntes han er dejlig han gør noget ud af tøj, håret osv. Men i starten var han ikke sælrigt god og der sagde jeg til ham at hvis han ville have jeg skulle se ordenligt ud med tøj, hår osv så måtte han også, da jeg da også ville have noget at kigge på. 

Syntes dog godt han kunne trænge til at træne sin mave lidt da han har fået lidt mave, har jeg også sagt til ham. nu må vi se

Anmeld

26. juli 2010

KajaH

Herhjemme er det klart manden der gør mest. Han er næsten afhængig af træning, og træner en gang om dagen, helst to. Dog har hans job også en inflydelse på at han skal holde sig i form. Det er til tider meget rart, da det jo så får mig igang, for jeg kan jo ikke bare sidde og hænge når han træner. Der er dog nogle dage hvor det er en anelse træls, hvis jeg gerne vil have en hænge ud dig med sodavand, chips og ingen træning. Det er sjælent han er med på den :/

Anmeld

26. juli 2010

Shibby

Peter går til fodbold ^^

Går op i hvordan han ser ud og vil gerne se lækker ud for mig..he  

Anmeld

26. juli 2010

Silvermist

Min mand gør heller ikke noget specielt, udover at køre på rulleskøjter til og fra arbejde. Han er ligeså skøn, som han var da jeg mødte ham for første gang for ca. 11 år siden. Stadig muskeløs og sexet...!

Jeg elsker når han har meget kort hår og når hans skæg er helt kort, så det kradser mig, når vi kysser hinanden. Sådan plejer det også at være - han ved at jeg elsker det

Før i tiden så trænede han han dog rigtig meget styrketræning og vægtløftning. Det er der dog ikke ligeså meget tid til nu med 2 små børn osv, da han hellere vil bruge sin fritid på os, sin familie, og hans musik. Han er trommeslager.

Anmeld

26. juli 2010

Nanna1985

Ville ønske min mand, ville træne Elsker store muskler

Han ville os rigtig gerne træne selv, men gider ikke tage afsted alene, så han håber at han kan få lokket en af hans arbejdskollega med her efter sommerferien WEE

Jeg spiser sundt og forsøger at holde mig i form, så godt jeg kan.. Skal starte på noget mave, balle & lår trænning her Sidst i August

Anmeld

26. juli 2010

1977

Profilbillede for 1977

Min træner 3 gange om ugen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.