Det der med bleen...?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. juli 2010

Dansker I Holland

LotteN skriver:

Ja, det kan da godt være vi bare skal springe ud i det og forsøge os... SYnes jo bare ikke min pige er så stor til det endnu, men sådan er det jo nok altid - synes det går alt for stærkt

Det skulle forresten have stået 14 dage hun har rent rundt uden ble og ikke kun 1 dag

Ja ok så er det i hvertfald på tide hvis hun har rendt uden ble i 14 dage Det skal nok gå Held og lykke med det

Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juli 2010

LotteN

NR3ønskebarn skriver:

Ja ok så er det i hvertfald på tide hvis hun har rendt uden ble i 14 dage Det skal nok gå Held og lykke med det

Knus

altså hun har jo ikke rent rundt uden ble hele dagen, det har været om eftermiddagen når hun er hentet i dagplejen mens vi har gået rundt udenfor... jeg har j ikke taget det som et forsøg på at smide bleen, bare for at få luft til numsen her i varmen

Anmeld

26. juli 2010

Dansker I Holland

LotteN skriver:

altså hun har jo ikke rent rundt uden ble hele dagen, det har været om eftermiddagen når hun er hentet i dagplejen mens vi har gået rundt udenfor... jeg har j ikke taget det som et forsøg på at smide bleen, bare for at få luft til numsen her i varmen

Hehe ok Det regnede jeg heller ikke med...at det var en hel dag Men synes stadig det lyder som om hun er ved at være godt klar til at smide bleen for good Hihi... Og de bliver sq så stolte når de selv kan lave på wc

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.