Det der med bleen...?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

763 visninger
12 svar
0 synes godt om
26. juli 2010

LotteN

Min datter på godt 26 måneder plejer ikke at ville rende rundt uden ble, men nu her i omkring 1 dage har hun rendt meget rundt uden ble pga varmen og er faktisk kommet dertil nu, at hun ikke vil have den på når hun skal have den på, når vi enten skal noget, eller hvis hun skal sove.

Men hun har slet ikke styr på det med potten. det er blevet til to gange hvor hun selv er gået hen på potten for at tisse uden vi har sagt det til hende. ellers har det været når vi har sagt hun skal gå på potten og anre gange er det sket på græsplænen, fliserne eller gulvet indenfor.

Men jeg kan bare ikke finde ud af om vi skal forsøge os at gøre hende blefri, når nu hun ikke vil have bleen af. Men når hun ikke er så opmærksom på hvornår hun skal lave noget, så er hun vel heller ikke klar ?

Gode råd og erfaring må megt gerne gives her

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juli 2010

Dansker I Holland

LotteN skriver:

Min datter på godt 26 måneder plejer ikke at ville rende rundt uden ble, men nu her i omkring 1 dage har hun rendt meget rundt uden ble pga varmen og er faktisk kommet dertil nu, at hun ikke vil have den på når hun skal have den på, når vi enten skal noget, eller hvis hun skal sove.

Men hun har slet ikke styr på det med potten. det er blevet til to gange hvor hun selv er gået hen på potten for at tisse uden vi har sagt det til hende. ellers har det været når vi har sagt hun skal gå på potten og anre gange er det sket på græsplænen, fliserne eller gulvet indenfor.

Men jeg kan bare ikke finde ud af om vi skal forsøge os at gøre hende blefri, når nu hun ikke vil have bleen af. Men når hun ikke er så opmærksom på hvornår hun skal lave noget, så er hun vel heller ikke klar ?

Jeg synes helt klart I skal forsøge at gøre hende blefri Tror da at hun viser jer at hun gerne vil være en endnu større pige ved netop ikke at ville have ble på Og det kommer ligeså stille... Bare giv det tid Smiler

Knus Sussie 24+0

Anmeld

26. juli 2010

millesofie

LotteN skriver:

gør hende blefri nu

prøv at se om der er en rytme i hvornår hun tisser og laver, det vil gøre det nemmere så kan i følge hende på potten, hun er muligvis ikke klar til selv at sige til men så er det jo godt hun har jer til at spørge

held og lykke

knus fra os

ps Marcus-Emil var helt blefri da han var 26mån børn er forskellige husk det

Anmeld

26. juli 2010

Svei

Enten eller....tager i den så tager i den og siger hun nu skal gå ud på wc og tisse hver gang... jeg ville tage den, mine børn var ikke ældre da de blev renlige...og de var endda drenge.

Anmeld

26. juli 2010

LotteN

Jeg synes helt klart I skal forsøge at gøre hende blefri Tror da at hun viser jer at hun gerne vil være en endnu større pige ved netop ikke at ville have ble på Og det kommer ligeså stille... Bare giv det tid Smiler

Knus Sussie 24+0

Ja, det kan da godt være vi bare skal springe ud i det og forsøge os... SYnes jo bare ikke min pige er så stor til det endnu, men sådan er det jo nok altid - synes det går alt for stærkt

Det skulle forresten have stået 14 dage hun har rent rundt uden ble og ikke kun 1 dag

Anmeld

26. juli 2010

LotteN

millesofie skriver:

gør hende blefri nu

prøv at se om der er en rytme i hvornår hun tisser og laver, det vil gøre det nemmere så kan i følge hende på potten, hun er muligvis ikke klar til selv at sige til men så er det jo godt hun har jer til at spørge

held og lykke

knus fra os

ps Marcus-Emil var helt blefri da han var 26mån børn er forskellige husk det

Ja, men har ogå tænkt, hvis det er så skal hun forbi potten ca hver 2. time -mon ikke dt paser meget godt?

Hun laver som regel om morgenen, lige efter hun er vågnet, så den kommer nok ti lat havne i bleen her  iferien hvor vi hygger i sengen  om morgenen

Anmeld

26. juli 2010

twinboys

LotteN skriver:

Ja, det kan da godt være vi bare skal springe ud i det og forsøge os... SYnes jo bare ikke min pige er så stor til det endnu, men sådan er det jo nok altid - synes det går alt for stærkt

Det skulle forresten have stået 14 dage hun har rent rundt uden ble og ikke kun 1 dag

Så af med den... 1 2 3 og så er hun blefri.

Og husk ikke skælde ud hvis hun får upsér

Glæder mig til at høre hvordan det går...

Majbritt

Anmeld

26. juli 2010

LotteN

Eva. skriver:

Enten eller....tager i den så tager i den og siger hun nu skal gå ud på wc og tisse hver gang... jeg ville tage den, mine børn var ikke ældre da de blev renlige...og de var endda drenge.

Ja, jeg har det jo på samme måde. Tages den, så er det hele tiden. Lige meget om vi så skal ind og handle eller noget, så skal hun ikke have den på. Så må der ekstra servietter og tøj med ud og handle

Ja, jeg tror ski vi springer ud i det. venter dog nok lige til onsdag, da vi skal ud og spise og hygge ved et vennepar på tirsdag, så kan vi lige få det overstået først!

Anmeld

26. juli 2010

LotteN

twinboys skriver:

Så af med den... 1 2 3 og så er hun blefri.

Og husk ikke skælde ud hvis hun får upsér

Glæder mig til at høre hvordan det går...

Majbritt

Det lyder godt du tager valget for os majbritt, når nu vi ikke selv kan

Ja, selvfølgelig. havde nu heller ikke tækt mig at skælde hende ud, hun skal jo lige finde ud af hvordan det virker det hele

Anmeld

26. juli 2010

twinboys

LotteN skriver:

Det lyder godt du tager valget for os majbritt, når nu vi ikke selv kan

Ja, selvfølgelig. havde nu heller ikke tækt mig at skælde hende ud, hun skal jo lige finde ud af hvordan det virker det hele

Jeps... og pøj pøj

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.