Tænder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. juli 2010

mor-til-vanessa

melek2303 skriver:

Min datter er 4 mdr og også total pyldret og intet er godt nok. Hun bider i alt, savler og kører hendes og vores hænder inde i hendes mund... Jeg kan ikke se noget endnu, men det er samme tegn som du beskriver. Rigtig øv med en pyllerdatter..

ja nemlig. man håber bare det er tænder. har har pyldren ligesom en "årsag"

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juli 2010

L-Mortil3

mor-til-vanessa skriver:

nu har jeg kigget og kigget og kan ikke lige finde et indlæg med tænder. så laver selv et, selvom jeg synes jeg har lavet en del indlæg de sidste par dage 

vanessa er 7 1/2 måned og de sidste 2 dage har hun været meget pyldret og er stort set det i hele hendes vågen tid, hun sover heller ikke lige så meget som hun plejer. så tænker om det kan være hun er ved at få en tand. hvis man putter ens finger ind i hendes mund, bider hun "hårdt" i den. kan det være tegn på det er en tand???

hvordan var jeres lige inden tanden kom frem???

Det kan sagtens være tænder!

Da Liams 2 nederste kom var han kun lidt pyller en dag eller 2, VUPTI så var der 2 undertænder....

De 2 øverste er netop kommer og må sige DE har "trukket tænder ud" (skæbnens ironi). Han har været træls, morsyg, pylret i over en uge, sovet rigtigt dårligt, men igår morges grinede en 4 tandet knægt til mig, med de STØRSTE fortænder

Sådan foregik det herhjemme, nu håber jeg der går LÆNGE inden der kommer flere!

Anmeld

25. juli 2010

Maise

Line&Liam skriver:

Det kan sagtens være tænder!

Da Liams 2 nederste kom var han kun lidt pyller en dag eller 2, VUPTI så var der 2 undertænder....

De 2 øverste er netop kommer og må sige DE har "trukket tænder ud" (skæbnens ironi). Han har været træls, morsyg, pylret i over en uge, sovet rigtigt dårligt, men igår morges grinede en 4 tandet knægt til mig, med de STØRSTE fortænder

Sådan foregik det herhjemme, nu håber jeg der går LÆNGE inden der kommer flere!

BILLED TAK

Anmeld

25. juli 2010

L-Mortil3

Maise skriver:

BILLED TAK

Hihi må fange det i morgen, knægten sover Men de er enorme (som i minimum 3 gange så brede pr. tand (!!!) som de nederste )

Anmeld

25. juli 2010

Maise

Line&Liam skriver:

Hihi må fange det i morgen, knægten sover Men de er enorme (som i minimum 3 gange så brede pr. tand (!!!) som de nederste )

ha ha det glæder jeg mig til at se. her er det rivejerns stadiet i undermunden vi er nået til og klik klik når der drikkes af kop.

Anmeld

25. juli 2010

L-Mortil3

Maise skriver:

ha ha det glæder jeg mig til at se. her er det rivejerns stadiet i undermunden vi er nået til og klik klik når der drikkes af kop.

Hihi her er det også klir klir ved drikning Med lange kaninus tænder for neden, og åbenbart tagtegl for oven

Anmeld

25. juli 2010

Maise

Line&Liam skriver:

Hihi her er det også klir klir ved drikning Med lange kaninus tænder for neden, og åbenbart tagtegl for oven

ha ha hvor er du sjov, må simpelhen se dem. ja det lyder vel som om han æder glasset.

Anmeld

25. juli 2010

lisbethita

mor-til-vanessa skriver:

nu har jeg kigget og kigget og kan ikke lige finde et indlæg med tænder. så laver selv et, selvom jeg synes jeg har lavet en del indlæg de sidste par dage 

vanessa er 7 1/2 måned og de sidste 2 dage har hun været meget pyldret og er stort set det i hele hendes vågen tid, hun sover heller ikke lige så meget som hun plejer. så tænker om det kan være hun er ved at få en tand. hvis man putter ens finger ind i hendes mund, bider hun "hårdt" i den. kan det være tegn på det er en tand???

hvordan var jeres lige inden tanden kom frem???

Sådan er smilla også...og hun er kun 4 mrd...suk....så det er nok ikke tænder hos os - men er det garanteret hos jer ;-) 

Krydser fingre for, at bisserne snart viser sig

Anmeld

1. august 2010

mor-til-vanessa

tak for alle jeres svar.

det var netop TÆNDER. hun har fået en flot tand, tror den næste er på vej da jeg synes hun er lidt pyldre igen.

knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.