Tænder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

755 visninger
18 svar
0 synes godt om
25. juli 2010

mor-til-vanessa

nu har jeg kigget og kigget og kan ikke lige finde et indlæg med tænder. så laver selv et, selvom jeg synes jeg har lavet en del indlæg de sidste par dage 

vanessa er 7 1/2 måned og de sidste 2 dage har hun været meget pyldret og er stort set det i hele hendes vågen tid, hun sover heller ikke lige så meget som hun plejer. så tænker om det kan være hun er ved at få en tand. hvis man putter ens finger ind i hendes mund, bider hun "hårdt" i den. kan det være tegn på det er en tand???

hvordan var jeres lige inden tanden kom frem???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juli 2010

NinaNymannMadsen

mor-til-vanessa skriver:

nu har jeg kigget og kigget og kan ikke lige finde et indlæg med tænder. så laver selv et, selvom jeg synes jeg har lavet en del indlæg de sidste par dage 

vanessa er 7 1/2 måned og de sidste 2 dage har hun været meget pyldret og er stort set det i hele hendes vågen tid, hun sover heller ikke lige så meget som hun plejer. så tænker om det kan være hun er ved at få en tand. hvis man putter ens finger ind i hendes mund, bider hun "hårdt" i den. kan det være tegn på det er en tand???

hvordan var jeres lige inden tanden kom frem???

det kan sagtens være der er tænder på vej.

asta maria er nu 13 måneder i morgen (mandag den 26 juli) og har godt 10 tænder. de første 6 tænder kom lige i røven af hinanden næsten. hun var ekstrem pyller og der var intet der var godt nok eller noget som helst. hun bed i alt og kørte det frem og tilbage i munden der hvor tænder kom.

hun har så næsten hver gang haft feber når der er kommet en tand eller 2.

men prøv at gi hende en bidering og se om det er noget hun kan bruge, asta er rigtig glad for sine 2 bideringe hun har.

Anmeld

25. juli 2010

mor-til-vanessa

Astasmor skriver:

det kan sagtens være der er tænder på vej.

asta maria er nu 13 måneder i morgen (mandag den 26 juli) og har godt 10 tænder. de første 6 tænder kom lige i røven af hinanden næsten. hun var ekstrem pyller og der var intet der var godt nok eller noget som helst. hun bed i alt og kørte det frem og tilbage i munden der hvor tænder kom.

hun har så næsten hver gang haft feber når der er kommet en tand eller 2.

men prøv at gi hende en bidering og se om det er noget hun kan bruge, asta er rigtig glad for sine 2 bideringe hun har.

så kan det være det er det. synes nemlig ikke der er noget der er godt nok nemlig. ikke engang leg som der plejer at være sjove. så er det i hver fald kun halv sjovt og halv pyller.

må lige have mig sådan en bidering.

vi har foresten ikke haft badebassin fremme, for min mor har været på ferie. og i morgen skal vi til sverige. så er derfor jeg ikke har skrevet, ikke fordi jeg har glemt jer

Anmeld

25. juli 2010

>>Carina<<

Det eneste vi mærkede til at Magnus fik hans to tænder (samtidig) var at han vågnede nogle gange om natten er var lidt ked og sku putte oppe i vores seng. Om dagen var der slet intet. Og hverken rød numse, knopper eller noget. Så vi slap vist billigt :-)

Anmeld

25. juli 2010

mor-til-vanessa

Carina1984 skriver:

Det eneste vi mærkede til at Magnus fik hans to tænder (samtidig) var at han vågnede nogle gange om natten er var lidt ked og sku putte oppe i vores seng. Om dagen var der slet intet. Og hverken rød numse, knopper eller noget. Så vi slap vist billigt :-)

ja det var da dejligt.

det jo heller ikke sikkert det er det. men håber da det er derfor når hun er så pyldret.

Anmeld

25. juli 2010

NinaNymannMadsen

mor-til-vanessa skriver:

så kan det være det er det. synes nemlig ikke der er noget der er godt nok nemlig. ikke engang leg som der plejer at være sjove. så er det i hver fald kun halv sjovt og halv pyller.

må lige have mig sådan en bidering.

vi har foresten ikke haft badebassin fremme, for min mor har været på ferie. og i morgen skal vi til sverige. så er derfor jeg ikke har skrevet, ikke fordi jeg har glemt jer

okay købte en rigtig god en i matas hvis det er.

i må da bare ha en rigtig god tur.

og det er helt iorden vi har lige været på ferie i en uge og nu har hun selv fået sådan en lille fint badebassin som lige kan være på altanen i fødselsdagsgave af nogen vi kender så. men vi kan jo stadig finde ud af noget når i en gang er kommet tilbage fra sverige af

Anmeld

25. juli 2010

mor-til-vanessa

Astasmor skriver:

okay købte en rigtig god en i matas hvis det er.

i må da bare ha en rigtig god tur.

og det er helt iorden vi har lige været på ferie i en uge og nu har hun selv fået sådan en lille fint badebassin som lige kan være på altanen i fødselsdagsgave af nogen vi kender så. men vi kan jo stadig finde ud af noget når i en gang er kommet tilbage fra sverige af

ja det synes jeg, det kunne være rigtig hyggeligt

Anmeld

25. juli 2010

NinaNymannMadsen

mor-til-vanessa skriver:

ja det synes jeg, det kunne være rigtig hyggeligt

det kunne det hvertfald. men du må da lige skrive når i er kommet hjem fra sverige af så søde.

Anmeld

25. juli 2010

mor-til-vanessa

Astasmor skriver:

det kunne det hvertfald. men du må da lige skrive når i er kommet hjem fra sverige af så søde.

yes det gør jeg

Anmeld

25. juli 2010

melek2303

Min datter er 4 mdr og også total pyldret og intet er godt nok. Hun bider i alt, savler og kører hendes og vores hænder inde i hendes mund... Jeg kan ikke se noget endnu, men det er samme tegn som du beskriver. Rigtig øv med en pyllerdatter..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.