Katvigs MPD vs. voksi vs. slee bee - HJÆLP

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. juli 2010

elluL

Maria. skriver:

Halløj! Vi har en Voksi som dog ikke er kommet i brug endnu..

Så jeg kender intet til det endnu.. Ville bare høre hvornår I skal mødes i mødregruppe næste gang?

Hejsa

Okay, er det bare den orginale voksi i har til Malou?

Jamen Mona ville vidst holde på tirsdag, men hun lovede at skrive til os.

Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juli 2010

Maria.

Hejsa

Okay, er det bare den orginale voksi i har til Malou?

Jamen Mona ville vidst holde på tirsdag, men hun lovede at skrive til os.

Knus

Mona? Var det hende fra USA?

Øv, kan heller ikk tirsdag.. Kan du ikke skrive hva i aftaler til ugen efter?

Ja, det er den originale.. Kan ikk rigtig overskue at tage den i brug endnu.. Men den bliver nok uundværlig til vinter..

Anmeld

25. juli 2010

elluL

Maria. skriver:

Mona? Var det hende fra USA?

Øv, kan heller ikk tirsdag.. Kan du ikke skrive hva i aftaler til ugen efter?

Ja, det er den originale.. Kan ikk rigtig overskue at tage den i brug endnu.. Men den bliver nok uundværlig til vinter..

Ja det er hende fra usa. Hun har også lige skrevet. Ved heller ikke helt om jeg kan tirsdag endnu, det er lidt sent på dagen synes jeg.

Men jo selvfølgelig, skriver til dig.

Heh, lige præcis, det er også min tanke. Nu er jeg bare faldet for Katvigs mpd, men ved ikke hvor pokker man kan købe den i butikkerne og hvor længe den kan bruges.

Anmeld

25. juli 2010

Maria.

lullebulle skriver:

Ja det er hende fra usa. Hun har også lige skrevet. Ved heller ikke helt om jeg kan tirsdag endnu, det er lidt sent på dagen synes jeg.

Men jo selvfølgelig, skriver til dig.

Heh, lige præcis, det er også min tanke. Nu er jeg bare faldet for Katvigs mpd, men ved ikke hvor pokker man kan købe den i butikkerne og hvor længe den kan bruges.

Jeg tror den kan bruges lige så længe som Voksien..

Jeg har set den i Arvingen inde på Østerbro (ved Trianglen), men det er noget tid siden..

Anmeld

25. juli 2010

L-Mortil3

Jeg ved de sælger Katvigs i de fleste "Ønskebørn" - ved ikke om der er en nær dig?

Vi har en uldpose og har knuselsket den, dog alt for varm (som alt andet) i denne sommerhede, men jeg ville under ingen omstændigheder have undværet den, blev ALDRIG venner med min lift.

Men sådan vægt mæssigt er de faktisk godt lige tunge.

Anmeld

25. juli 2010

LISBETH:-)

25. juli 2010

LotteN

Jeg har slee bee ude fra Bilka købt på bud til 350 kr mener jeg det var. Den er vi super glade for. VI havde den dog ikke da hun var baby, men det følger jo plade med til den, så den netop kan bruges som erstatning til liften.

Lærke er 2 år nu og sover stadig i den. I vinter havde hun bare en fleecetrøje på og  så bare alm. bukser - det holdt hun fint varmen i. og i foråret har hun faktisk sovet uden bukser og i  langærmer (da hun ikke holder armene under )

Jeg kan varmt anbefale dig at købe denne, vi er super glade for den i hvert fald.

Anmeld

26. juli 2010

HenrietteBuchvadt

Vi købte en brugt voksi og den elsker vi

Vi er så glade at vi har købt en mere på tilbud, så der er en til hjemme og dagplejen

Den kan bruges med bæreplade til barnet vejer 9 kg, men kan bruges som sovepose til barnet er 2-3 år, derefter kan den bruges som benvarmer i klapvognen

Anmeld

26. juli 2010

L.J.L

lullebulle skriver:

Den ser jo fin ud, og til fin pris Nu er combivognen sort, så ku det måske ikke godt gå?

Er det uld eller dun der er i?

Og selvfølgelig ikke i denne her hede, hehe

Vil gerne lige tænke over det, og vise kæresten den.

hej jeg mener det er uld i vinterdynen. Vi havde også vores i en sort combivogn og det gik fint sammen

Vil give de andre ret i at en pose nok ikke er meget lettere end en lift, men tilgengæld er det tusind gange nemmere med en pose fordi man kan have den over skulderen eller armen og det kan du ikke med en lift.

Anmeld

26. juli 2010

L.J.L

lullebulle skriver:

Og hva med klapvogns selen, kan han godt han den på, selvom han ligger i posen?

der er mærker i køreposen som er beregnet til at man kan klippe dem op så selere kan komme igennem. De er ikke klippet op i min pose, for vi har ikke haft behov for det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.