Katvigs MPD vs. voksi vs. slee bee - HJÆLP

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.033 visninger
21 svar
0 synes godt om
25. juli 2010

elluL

Hej

Jeg har virkelig brug for jeres hjælp. "Lille" Milan er nu 2 måneder og vejer næsten 6 kg, og da vi bor på 3. sal, er det blevet godt tungt at bære ham op og ned flere gange om dagen i hans lift som vejer en del. Så nu er mig og kæresten blevet enige om at købe sådan en af de der "poser" i stedet for liften! MEN, hvilken en skal man vælge? Og hvor lang tid kan de ligge i den? Og kan de bruges året rundt og er de egentlige alle de penge værd? Sikke masse spørgsmål.  Men håber i kan hjælpe mig. Vil helst ha at han kan bruge den i et stykke tid, og også ku være pakket ordenlig ind i den i længere tid, så den ikke lige pludselige til vinter  ikke kan dække ham ordentlig. Det skal lige siges vi har Emmaljungas combi vogn, så den skal også passe dertil

Og hvor kan man købe dem? Og er der nogen der ved om der er nogen på tilbud for tiden?

Undskyld mit lange indlæg

Håber i kan hjælpe mig.

Knus Louise

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juli 2010

L.J.L

lullebulle skriver:

Hej

Jeg har virkelig brug for jeres hjælp. "Lille" Milan er nu 2 måneder og vejer næsten 6 kg, og da vi bor på 3. sal, er det blevet godt tungt at bære ham op og ned flere gange om dagen i hans lift som vejer en del. Så nu er mig og kæresten blevet enige om at købe sådan en af de der "poser" i stedet for liften! MEN, hvilken en skal man vælge? Og hvor lang tid kan de ligge i den? Og kan de bruges året rundt og er de egentlige alle de penge værd? Sikke masse spørgsmål.  Men håber i kan hjælpe mig. Vil helst ha at han kan bruge den i et stykke tid, og også ku være pakket ordenlig ind i den i længere tid, så den ikke lige pludselige til vinter  ikke kan dække ham ordentlig. Det skal lige siges vi har Emmaljungas combi vogn, så den skal også passe dertil

Og hvor kan man købe dem? Og er der nogen der ved om der er nogen på tilbud for tiden?

Undskyld mit lange indlæg

Håber i kan hjælpe mig.

Knus Louise

Vi brugte en kørepose til vores søn i vinters, også i en emmaljunga combivogn, og det har fungeret perfekt for os Vi havde samme problem med at han hurtigt blev for stor til liften, han vejede for meget. Men vi har efterflg. købt anden barnevogn fordi jeg havde et ønske om at han skulle kunne sidde op i barnevognen. Men ellers kan den sagtens bruges året rundt, med vinterdyne og sommerdyne. Jeg syntes det var super dejligt nemt i vinters fordi han bare skulle havde alm. tøj på og så ned under dynen, ikke noget med overtøj eller andet.

Jeg sælger vores som er brugt i 2 mdr. hvis det har interesse?

Anmeld

25. juli 2010

elluL

linselouise skriver:

Vi brugte en kørepose til vores søn i vinters, også i en emmaljunga combivogn, og det har fungeret perfekt for os Vi havde samme problem med at han hurtigt blev for stor til liften, han vejede for meget. Men vi har efterflg. købt anden barnevogn fordi jeg havde et ønske om at han skulle kunne sidde op i barnevognen. Men ellers kan den sagtens bruges året rundt, med vinterdyne og sommerdyne. Jeg syntes det var super dejligt nemt i vinters fordi han bare skulle havde alm. tøj på og så ned under dynen, ikke noget med overtøj eller andet.

Jeg sælger vores som er brugt i 2 mdr. hvis det har interesse?

Lige præcis, det bliver hurtigt tungt at bære på. Og mon ikke han snart ikke kan være i liften mere.

Har du et billede af køreposen jeg må se, og hva sku prisen være?

Anmeld

25. juli 2010

elluL

Er der ikke andre som har nogle gode råd?

Anmeld

25. juli 2010

L.J.L

lullebulle skriver:

Lige præcis, det bliver hurtigt tungt at bære på. Og mon ikke han snart ikke kan være i liften mere.

Har du et billede af køreposen jeg må se, og hva sku prisen være?

Det er denne her jeg har. Der følger både bæreplade, vinterdyne og sommerdyne med, så du kan bruge den året rundt Ville dog ikke bruge den i denne sommerhede, men forår, efterår og vinter er den helt perfekt.

Den har kostet 1349,- med det hele fra ny og jeg sælger det hele til 600,- Kun brugt i to mdr. og den fejler absolut intet, men den står og fylder herhjemme så vil gerne bare af med den

Anmeld

25. juli 2010

elluL

linselouise skriver:

Det er denne her jeg har. Der følger både bæreplade, vinterdyne og sommerdyne med, så du kan bruge den året rundt Ville dog ikke bruge den i denne sommerhede, men forår, efterår og vinter er den helt perfekt.

Den har kostet 1349,- med det hele fra ny og jeg sælger det hele til 600,- Kun brugt i to mdr. og den fejler absolut intet, men den står og fylder herhjemme så vil gerne bare af med den

Den ser jo fin ud, og til fin pris Nu er combivognen sort, så ku det måske ikke godt gå?

Er det uld eller dun der er i?

Og selvfølgelig ikke i denne her hede, hehe

Vil gerne lige tænke over det, og vise kæresten den.

Anmeld

25. juli 2010

elluL

lullebulle skriver:

Den ser jo fin ud, og til fin pris Nu er combivognen sort, så ku det måske ikke godt gå?

Er det uld eller dun der er i?

Og selvfølgelig ikke i denne her hede, hehe

Vil gerne lige tænke over det, og vise kæresten den.

Og hva med klapvogns selen, kan han godt han den på, selvom han ligger i posen?

Anmeld

25. juli 2010

elluL

Slet ingen der kan hjælpe?

Anmeld

25. juli 2010

Maria.

lullebulle skriver:

Slet ingen der kan hjælpe?

Halløj! Vi har en Voksi som dog ikke er kommet i brug endnu..

Så jeg kender intet til det endnu.. Ville bare høre hvornår I skal mødes i mødregruppe næste gang?

Anmeld

25. juli 2010

LISBETH:-)

Jeg har lige fået en voksi pose da min Elina på 8 uger allerede er vokset ud af liften Mors lille tyksak.

Nå, men vil altså bare lige sige at voksien ikke er lettere en liften (Har den der fulgte med min emmaljunga barnevogn) jeg vil faktisk påstå at den er tungere. Så vægt mæssigt er det ikke nogen fordel. Fordelen er så at de jo kan lægge meget længere i voksi posen da den kan udvides med alderen. Du skal blot huske at købe en bærerplade med hvis du skal bruge den som lift.

Du kan købe brugte voksi poser på f.eks. dba eller trendsales for billige penge. En ny koster 1999 kr. + 350 kr til bærerplade og sommer dynen koster vist 450 kr. Så det løber hurtig op.

Min svigerinde har haft den billige efterligning fra føtex, den har hun brugt til 2 børn og været vældig glad for den. Hvis du skulle vælge denne model så vil hun gerne sælge den for 200 kr. Den er sandfarvet.

Jeg har kun haft min voksi i en uge og jeg elsker den allerede!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.