Så er der billeder af Anton der får grød:0)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. juli 2010

lisbethita

Valle81 skriver:

Hej Søde:0)

Ja han får grød to gange:0) Han får om morgenen når han står op for at lægge en god bund til resten af dagen og så får han kartoffelmos  om aftenenen når han står op af sin sene lur - og så tager han lige en flaske inden han sover:0)

Han reagerer ikke med ondt i maven, og han nyder det - så det er skønt - og især når jeg også har prøvet at have en pige, som nærmest nægtede at spise mad overhovedt før hun fyldte tre år:0)

Grød er super fint - vi kører i hirsegrød - holder mig lige til en slags til at begynde med - men snart udvides til majs og risgrød også:0)

Jeg bliver på de to måltider ind til han fylder 6 mdr, så vil jeg gå op til tre, så han også får et til middag :0) men nu må vi se:0)

og  - ja han er sku lidt for lækker:0)

OK, tak for info. Vildt at han vil spise det allerede :-) Smilla spiser kun småt af hirse eller majsgrøden om aftenen og får brystmælk som altid resten af dagen. Vil det så sige, at du kun giver 2 x fast mad og 1 flaske? Der er jo nok forskel på, hvor hurtigt de giver slip på mælken. Smilla er nok ikke helt så klar som Anton, gætter jeg på :-) Men hvor er det bare skønt for jer, at han vil!!! 

for Anton :-)

stor krammer 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juli 2010

lisbethita

lærkes_mor skriver:

Hvor ser han bare lækker ud har han fået elastikker rundt omkring? venter på Nors kommer... Lærke havde mange da hun var 4 mdr.....

Glæder mig også til at sku igang... men vi skal syd på i uge 35 + 36 og kan ikke helt bestemme mig for om vi skal vente til vi kommer hjem derfra (hvis ikke Nor blir for sulten selvf.).

ps. vi bruger samme sutteflasker

Tror også det er en god ide at kunne give flaske sydpå, fordi de drikker meget mere væske. Jeg vil også fortsætte med at give bryst indtil vi skal afsted i september, selvom hun også vil få noget grød/mos der, fordi det er bare lidt nemmere med alt det væske. 

Synes Anton er ret sej, at han kan spise så meget grød allerede. Tror vi er lidt langsommere herhjemme ;-)

Anmeld

25. juli 2010

Valle81

lisbethita skriver:

OK, tak for info. Vildt at han vil spise det allerede :-) Smilla spiser kun småt af hirse eller majsgrøden om aftenen og får brystmælk som altid resten af dagen. Vil det så sige, at du kun giver 2 x fast mad og 1 flaske? Der er jo nok forskel på, hvor hurtigt de giver slip på mælken. Smilla er nok ikke helt så klar som Anton, gætter jeg på :-) Men hvor er det bare skønt for jer, at han vil!!! 

stor krammer 

:0)

Han får flaske i løbet af dagen også - han spiser grød om morgenene ved 7 riden - så sover han 2-3 timer - får flaske - sover 2-3 timer får flaske sover igen og får flaske og så grød og så flaske inden seng - han vågner stadig om natten og får en flaske der - men tror snart han spiser så meget at han ikke vågner mere om natten:0)

Men flasken er der stadig hele dagen:0)

Anmeld

25. juli 2010

Valle81

lisbethita skriver:

stor krammer 

Læste lige mit tidlligere svar til dig - og kunne godt læse at det så ud som om han ikek fik andet at spise en 2 måltider og en flaske:0)

Anmeld

25. juli 2010

lisbethita

Valle81 skriver:

:0)

Han får flaske i løbet af dagen også - han spiser grød om morgenene ved 7 riden - så sover han 2-3 timer - får flaske - sover 2-3 timer får flaske sover igen og får flaske og så grød og så flaske inden seng - han vågner stadig om natten og får en flaske der - men tror snart han spiser så meget at han ikke vågner mere om natten:0)

Men flasken er der stadig hele dagen:0)

Nååååh ok :-) He he... fedt han sover så meget. Smilla sover max 1 time om formiddagen og 1 time om eftermiddagen og igen 1 time ved aftenstide inden sidste måltid. Til gengæld sover hun fra kl 20 -20.30 og hele natten til kl 7-8.-...nogle gange til kl 9 nonstop. 

Tror også grøden vil få Anton til at sove igennem, he he!! Er ret imponeret over, at han kan spise så meget. FEDT....

Anmeld

25. juli 2010

Valle81

lisbethita skriver:

Nååååh ok :-) He he... fedt han sover så meget. Smilla sover max 1 time om formiddagen og 1 time om eftermiddagen og igen 1 time ved aftenstide inden sidste måltid. Til gengæld sover hun fra kl 20 -20.30 og hele natten til kl 7-8.-...nogle gange til kl 9 nonstop. 

Tror også grøden vil få Anton til at sove igennem, he he!! Er ret imponeret over, at han kan spise så meget. FEDT....

Jamen hun er jo for vild dygtig til at sove om natten:0) Anton sover fra ca  2000 og så til kl 0600 senest - så er han vågen en lille times tid til 1 1/2 og så er han gået ud som et lys:0) og sådan er det faktisk resten af dagen:0)

Han sover faktisk ekstremt meget synes jeg  - men han må jo have brug for det:0) Synes også han faktisk spiser meget grød  - han har vist arvet hans fars store madgladhed:0)

Ps - har du fået billeder fra barnedåb:0)

Anmeld

25. juli 2010

lisbethita

Valle81 skriver:

Jamen hun er jo for vild dygtig til at sove om natten:0) Anton sover fra ca  2000 og så til kl 0600 senest - så er han vågen en lille times tid til 1 1/2 og så er han gået ud som et lys:0) og sådan er det faktisk resten af dagen:0)

Han sover faktisk ekstremt meget synes jeg  - men han må jo have brug for det:0) Synes også han faktisk spiser meget grød  - han har vist arvet hans fars store madgladhed:0)

Ps - har du fået billeder fra barnedåb:0)

Hehe....garanteret :-) Dygtig dreng, han er - ha ha ha!!!

Yes...du kan se billeder på min profil og indtaste 1313. Der er Smilla 4 mrd, hvor vi har et par barnedåbsbilleder. Men billedet med futterne på er på min svigerindes kamera. De billeder har jeg ikke fået endnu desværre.

KRAM

Anmeld

25. juli 2010

Valle81

lisbethita skriver:

Hehe....garanteret :-) Dygtig dreng, han er - ha ha ha!!!

Yes...du kan se billeder på min profil og indtaste 1313. Der er Smilla 4 mrd, hvor vi har et par barnedåbsbilleder. Men billedet med futterne på er på min svigerindes kamera. De billeder har jeg ikke fået endnu desværre.

KRAM

Skide være med futterne - det er jer jeg vil se:0)

Anmeld

26. juli 2010

Mira0911

Ih søde hvor er han skøn....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.