Så er der billeder af Anton der får grød:0)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

741 visninger
18 svar
0 synes godt om
25. juli 2010

Valle81

Havde jo oprettet et indlæg om Antons første grød

https://www.baby.dk/debat/56830pi1/boern-03-aar/antons-foerste-groed0.aspx

Og lovede at smide billeder ind, de er her:0)

her får han kartoffelmos:0)

Han har nu spist grød to gange om dagen i en lille uge og han elsker det, han elsker mest sin kartoffelmos, men det får han altså ikke kl 0700 om morgenen:0)

Lækker lækker

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juli 2010

smokin

Hvor gammel er han nu? Hvor er han fin!

Anmeld

25. juli 2010

Valle81

Zette skriver:

Hvor gammel er han nu? Hvor er han fin!

Tak, han er 4 mdr om 2 dage:0)

Anmeld

25. juli 2010

lisbethita

Valle81 skriver:

Han har nu spist grød to gange om dagen i en lille uge og han elsker det, han elsker mest sin kartoffelmos, men det får han altså ikke kl 0700 om morgenen:0)

Lækker lækker

Hejsa søde :-) Øj giver du allerede grød to gange om dagen??? Jeg giver en gang om dagen og vi kører mest i grød her til at starte med. Men det går fint nok altså?? Jeg har dog tænkt mig snart at begynde med kartoffelmosen  . Krammer........

Anmeld

25. juli 2010

lisbethita

Valle81 skriver:

Lækker lækker

PS. han er jo for lækker, hi hi hi!!!!

Anmeld

25. juli 2010

Sara.

Hvor ser han bare lækker ud har han fået elastikker rundt omkring? venter på Nors kommer... Lærke havde mange da hun var 4 mdr.....

Glæder mig også til at sku igang... men vi skal syd på i uge 35 + 36 og kan ikke helt bestemme mig for om vi skal vente til vi kommer hjem derfra (hvis ikke Nor blir for sulten selvf.).

ps. vi bruger samme sutteflasker

Anmeld

25. juli 2010

Valle81

lisbethita skriver:

Hejsa søde :-) Øj giver du allerede grød to gange om dagen??? Jeg giver en gang om dagen og vi kører mest i grød her til at starte med. Men det går fint nok altså?? Jeg har dog tænkt mig snart at begynde med kartoffelmosen  . Krammer........

Hej Søde:0)

Ja han får grød to gange:0) Han får om morgenen når han står op for at lægge en god bund til resten af dagen og så får han kartoffelmos  om aftenenen når han står op af sin sene lur - og så tager han lige en flaske inden han sover:0)

Han reagerer ikke med ondt i maven, og han nyder det - så det er skønt - og især når jeg også har prøvet at have en pige, som nærmest nægtede at spise mad overhovedt før hun fyldte tre år:0)

Grød er super fint - vi kører i hirsegrød - holder mig lige til en slags til at begynde med - men snart udvides til majs og risgrød også:0)

Jeg bliver på de to måltider ind til han fylder 6 mdr, så vil jeg gå op til tre, så han også får et til middag :0) men nu må vi se:0)

og  - ja han er sku lidt for lækker:0)

Anmeld

25. juli 2010

Valle81

lærkes_mor skriver:

Hvor ser han bare lækker ud har han fået elastikker rundt omkring? venter på Nors kommer... Lærke havde mange da hun var 4 mdr.....

Glæder mig også til at sku igang... men vi skal syd på i uge 35 + 36 og kan ikke helt bestemme mig for om vi skal vente til vi kommer hjem derfra (hvis ikke Nor blir for sulten selvf.).

ps. vi bruger samme sutteflasker

Hey:0)

Nej ikke rigtig elastikker endnu, men det kan være det brgynder at gå stærkt nu grøden kommer ind:0)

Han er bestemt godt i stand ( 7,2 kilo og 66 cm ):0)

De er så lækre de flasker - eeeelsker dem:0) og så har jeg den der sterilisator til micro - bedste opfindelse ever:0)

Hvis det ikke var fordi Anton pludselig var begyndt at vågne 1-2 gange om natten og sluge 220 ml hver gang, så var jeg heller ikke begyndt på grød, men drengen er jo åbenbart sulten, og så måtte sulten jo stilles på en lidt anden måde:0)

Anmeld

25. juli 2010

Tullebobs

Nøj hvor ser han altså sød ud - elsker de der grødsnaskebilleder

Vi må vist også se at komme igang snart herhjemme - William tager ikke så meget på mere - vejer "kun" 6300g (3620g ved fødsel) - og så vækker han sin mor mindst HVER ANDEN TIME natten igennem for at spise

Og flaske gider han bare ikke  -  men vi øver ihærdigt, for det ville være lækkert at kunne give ham en flaske mme (fx nan2) til midnat, så han forhåbentlig kunne sove bare 3-4 sammenhængende timer...

Tak for kigget...

Knus fra Trine

Anmeld

25. juli 2010

Valle81

Tullebobs skriver:

Nøj hvor ser han altså sød ud - elsker de der grødsnaskebilleder

Vi må vist også se at komme igang snart herhjemme - William tager ikke så meget på mere - vejer "kun" 6300g (3620g ved fødsel) - og så vækker han sin mor mindst HVER ANDEN TIME natten igennem for at spise

Og flaske gider han bare ikke  -  men vi øver ihærdigt, for det ville være lækkert at kunne give ham en flaske mme (fx nan2) til midnat, så han forhåbentlig kunne sove bare 3-4 sammenhængende timer...

Tak for kigget...

Knus fra Trine

Tak:0)

Puha - så skal jeg da overhovedet ikke klage over Anton vågner en gang - sjældent to gange - men når man har været vant til at han sov igennem i 2 1/2 måned så bliver man jo slået tilbage til stenalderen når de begynder at vågne:0)

Men det ville da være rart hvis William ville tage falske - jeg kan anbefale at i prøver Hipp mme - den er altså så god:0)

Men ja bare igang med noget grød - det kan jo være han ÆLSKER det:0)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.