Rengøring ----> vidundermidlet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. juli 2010

Ina33

mariamiss6 skriver:

Lige nøjagtig

Ja ja, jeg må jo ud og købe det så

Men grundrens tager jo da vel også malingen af lågerne?
det går jo virkelig ikke....

Nej nej grundrens tager ikke malingen, men det tager al fedt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juli 2010

tandbørsten

alm opvaske vand og lidt husholdningssprit eller salmiasperitús! det er lidt skrap at lugte til men som vejret er i dag kan døre og vinduer jo stå åben :-)

jeg har også hvide låger og jeg bruger de ting der når de skal tøres af og de bliver flotte og matte igen, ingen fedtfingre osv..

Anmeld

25. juli 2010

mariamiss6

tandbørsten skriver:

alm opvaske vand og lidt husholdningssprit eller salmiasperitús! det er lidt skrap at lugte til men som vejret er i dag kan døre og vinduer jo stå åben :-)

jeg har også hvide låger og jeg bruger de ting der når de skal tøres af og de bliver flotte og matte igen, ingen fedtfingre osv..

Se det har jeg hjemme, det kunne jeg jo prøve... Jeg har prøvet rent sprit, det er også godt, men det kræver stadig masser af knofedt.....

Brun sæbe (og vand selvfølgelig) det virker også men kræver endnu mere knofedt end spritten....

Enopvasketabs opløst i kogende vand - DET virker faktisk rigtig godt, men det kræver stadig en del knofedt....

Jeg er helt smadret i armene her til aften hehe

Anmeld

25. juli 2010

Enayia

mariamiss6 skriver:

Se det har jeg hjemme, det kunne jeg jo prøve... Jeg har prøvet rent sprit, det er også godt, men det kræver stadig masser af knofedt.....

Brun sæbe (og vand selvfølgelig) det virker også men kræver endnu mere knofedt end spritten....

Enopvasketabs opløst i kogende vand - DET virker faktisk rigtig godt, men det kræver stadig en del knofedt....

Jeg er helt smadret i armene her til aften hehe

Knofedt? Det har jeg også købt (Grin grin grin)

Sorry, kunne ikke dy mig

God søndag herfra!

Anmeld

25. juli 2010

mariamiss6

Enayia skriver:

Knofedt? Det har jeg også købt (Grin grin grin)

Sorry, kunne ikke dy mig

God søndag herfra!

LOL

Jeg kan huske som barn, der troede jeg at knofedt var noget dyrefedt man puttede på knoerne hehehehehe

Anmeld

25. juli 2010

Enayia

mariamiss6 skriver:

LOL

Jeg kan huske som barn, der troede jeg at knofedt var noget dyrefedt man puttede på knoerne hehehehehe

Hahaha, genialt

Jeg huggede det egentlig fra et program der hedder Rent hjem, du kender det nok.

Da de skulle tilbage og tjekke om hende der boede der havde gjort rent, (havde hun ikke haha) Sagde de også noget i stil med, har du brugt masser knofedt? Ja men det havde hun også købt LOL

Anmeld

25. juli 2010

mariamiss6

Enayia skriver:

Hahaha, genialt

Jeg huggede det egentlig fra et program der hedder Rent hjem, du kender det nok.

Da de skulle tilbage og tjekke om hende der boede der havde gjort rent, (havde hun ikke haha) Sagde de også noget i stil med, har du brugt masser knofedt? Ja men det havde hun også købt LOL

LOL den var fandmer god hehehehehehe.... Dumpet for satan da

Anmeld

25. juli 2010

bette

jeg synes cilit bang er godt til at vaske sådan noget ned med.. 

den på spray

Anmeld

25. juli 2010

MoarTNoah

bette skriver:

jeg synes cilit bang er godt til at vaske sådan noget ned med.. 

den på spray

osse min ultimative favorit, mener slet ikke at deres reklamer er overvurderet!

Anmeld

25. juli 2010

bette

KatrineR skriver:

osse min ultimative favorit, mener slet ikke at deres reklamer er overvurderet!

nej den tager bare alt.. kan huske da vi skulle gøre rent i min mors rækkehus.. hun var jo storryger og jeg sprøjtede det på væggen og det drev bare ned med nikotin og skidt.. mega godt produkt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.