Rengøring ----> vidundermidlet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.967 visninger
19 svar
0 synes godt om
25. juli 2010

mariamiss6

Jeps tøser, jeg er ved at vaske køkken ned, det er ærligt talt kun sket 1 gang før, sådan 100% helhjertet. Resten af tiden er det blevet plet-vasket, og så ellers bare lige tørret over....

Men jeg kan nu se at mados og alt muligt andet "sjov" bare virkelig hænger i mine hvide låger - faktisk er de mere gule end hvide....

jeg har lige været igang med at vaske dem rigtigt og grundigt ned... Har været i gang med brun sæbe, som ellers normalt er mit vidundermiddel men det var simpelthen for hårdt, selvom jeg brugte en grøn svamp, så jeg forsøgte mig med sprit... Dette var dog også for hårdt synes jeg... Eller altså det kræver alt for meget knofedt synes jeg....

Findes der et vidundermiddel, som er ligeså effektivt som sprit og brun sæbe, men som ligesom bare ikke kræver så meget knofedt....

Pleeeeease kom med et rigtigt godt bud

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juli 2010

Daisy

Cif (tror det er det gamle Vim). Det koster 10kr i fakta og virker rigtigt godt. Og synes også det dufter dejligt

Anmeld

25. juli 2010

Svei

Grundrengøring/grundrens eller sådan noget, mener jeg det hedder...min kære far er maler og det de bruger til at vaske ned med, det virker og det har jeg brugt nogle gange når jeg er flyttet til noget nyt(gammelt)

Anmeld

25. juli 2010

mariamiss6

Eva. skriver:

Grundrengøring/grundrens eller sådan noget, mener jeg det hedder...min kære far er maler og det de bruger til at vaske ned med, det virker og det har jeg brugt nogle gange når jeg er flyttet til noget nyt(gammelt)

Hmmmm Men det har jeg jo ikke lige noget af i skabet

Anmeld

25. juli 2010

mariamiss6

Daisy skriver:

Cif (tror det er det gamle Vim). Det koster 10kr i fakta og virker rigtigt godt. Og synes også det dufter dejligt

Hvad er det?

Er det noget opvaskemiddel eller hvad?

Anmeld

25. juli 2010

Svei

mariamiss6 skriver:

Hmmmm Men det har jeg jo ikke lige noget af i skabet

Nej, men var vi ude i at du skulle kunne blande lidt af det du har og VUPTI, eller... du kan købe det i morgen, tosse...

Anmeld

25. juli 2010

Daisy

mariamiss6 skriver:

Hvad er det?

Er det noget opvaskemiddel eller hvad?

Det er et rengøringsmiddel. En creme slags, den bruger jeg både til porcelen ( bad, vask osv. ), stål og køkkenskabe.

Anmeld

25. juli 2010

Ina33

GRUNDRENS!!!! Jeg gør altid min emhætte ren i rent grundrens, og jeg bruger ingen knofedt, det ryger lige af...

Det kan købes ved farvehandlere, og sikkert også ved matrialisten.

Anmeld

25. juli 2010

mariamiss6

Loppe skriver:

GRUNDRENS!!!! Jeg gør altid min emhætte ren i rent grundrens, og jeg bruger ingen knofedt, det ryger lige af...

Det kan købes ved farvehandlere, og sikkert også ved matrialisten.

Hmmmmm jeg havde håbet i havde råd på ting der stod i skabet LOL

Anmeld

25. juli 2010

mariamiss6

Eva. skriver:

Nej, men var vi ude i at du skulle kunne blande lidt af det du har og VUPTI, eller... du kan købe det i morgen, tosse...

Lige nøjagtig

Ja ja, jeg må jo ud og købe det så

Men grundrens tager jo da vel også malingen af lågerne?
det går jo virkelig ikke....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.