Nu har jeg virkelig brug for lidt held i min retning :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. juli 2010

Becks

kitty skriver:

Jamen sødeste Tutter! For pokker du er uheldig! Jeg tror du skal pakkes ind i bobleplast og lægges i seng, indtil du er hel igen, og den sorte sky er drevet væk!

Du må have noget ekstra godt i vente!!

Ja, jeg ved heller ikke hvad jeg har gjort, siden den sorte sky skal hænge over mig :-(

Ææv

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juli 2010

Becks

Eva. skriver:

nej nej nej nej...føj for pokker,....stakkels dig....hvor er du bare uheldig...

Ja, det må man sige jeg er.. Håber på lidt held snart

Anmeld

26. juli 2010

Becks

LotteN skriver:

Hold da op hvor er d ubare uheldig altså..

Sike nogle grimme sår på dine ben. Det må godt no have gjort ondt.

Du får lige et  med på vejen og håber der snart er noget godt i vente....!

Tak for krammet..

Det gør det også.. Gjorde ikke ondt da det skete, og min første reaktion var - Gud se mine bukser, de er revnet :-D Revnet var måske og underdrive lidt, de var flænset..

Anmeld

26. juli 2010

Becks

TbCp skriver:

Avavavavavav for pokker da!

Ja en ulykke kommer jo sjældent alene Men nu burde du da have fået mere end rigeligt af den slags...

God bedring med det hele!

Ja, jeg mener jo også jeg har fået min dosis uheld for hele 2010

Tak :-*

Anmeld

26. juli 2010

Becks

Jibbe skriver:

Hold da op hvor en frygtelig uge du har haft!!! Og sikke nogle sår... stakkels dig.

Jeg sender masser af held i din retning, det har du da ihvertfald brug for!!

Ja, det er en uge jeg sent glemmer :-)

Anmeld

26. juli 2010

Becks

KarinaIda skriver:

AVAVAVAVAV sikke nogle slemme skræmmer på benene.. Det må godt nok har gjort MEGET ondt.... Og av med fingrene, kan nærmest mærke smerterne med det hele du har været ude for!!
Men ja, én ulykke kommer sjældent alene.....

MEn hold da op du har haft nogle stykker!! Rigtig god bedring, og held og lykke fremover

Det gør også meget ondt nu.. Igår kunne jeg ikke komme ud af sengen overhovedet, tog mig 20 min..

Blå mærker over det hele, ligner én der er blevet gennemtævet..

Anmeld

26. juli 2010

Becks

Loppe skriver:

AV av av av for dælen da.... Du skal passe på dig selv....

Pyha godt der ikke skete mere på rulletrappen... Selvom det nu ser slemt nok ud!

Jeg forsøger :-)

Ja tror jeg har været heldig, der ikke skete mere.. Jeg havde løst hår den dag, tænk hvis det havde sat sig fast i rulletrappen..

Anmeld

26. juli 2010

Mira0911

Nej nej nej sødeste.... Det ser slemt ud.... Puha da....

Sender knus afsted til dig... :)

Anmeld

26. juli 2010

Becks

MoarJ skriver:

Nej nej nej sødeste.... Det ser slemt ud.... Puha da....

Sender knus afsted til dig... :)

Det er det også :-)
Hver gang jeg har siddet eller ligget, tager det lige nogle minutter inden jeg kommer op og igang med og gå..

Tak søde 

Anmeld

26. juli 2010

millesofie

Tutter skriver:

Som nogen af jer ved, brækkede jeg 1 finger, 1 finger er gået af led og forstuvede mit håndled for en uge siden, tirsdag er jeg til lægen med mit ben, da det er voldsomt hævet og ømt, det var en infektion i benet som jeg kom i antibiotika behandling for.. Onsdag på hosp. fordi mine fingre er skæve, kommer til røngten, og de havde sørme overset et brud, på den finger der var gået af led, og begge fingre var begyndt og vokse skævt sammen, så fik dem brækket op.. 

I går, falder jeg så på rulletrappen med min cykel, tog rulletrappen fordi elevatoren ikke virkede..

Og hold da op med skræmmer jeg har fået.. Det kunne være gået meget værre er jeg klar jeg over idag, hvor reaktionen er kommet.. Er du vimmer jeg har tudet idag..

Et lille ynke indlæg fra mig af..

øv for et uheld du er ramt af

jeg kender alt for godt det at have en af de der uger/mån hvor alt bare går galt

puster lidt lykke og held din vej

og for at det var det sidste uheld i denne omgang

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.