Nu har jeg virkelig brug for lidt held i min retning :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.283 visninger
40 svar
0 synes godt om
25. juli 2010

Becks

Som nogen af jer ved, brækkede jeg 1 finger, 1 finger er gået af led og forstuvede mit håndled for en uge siden, tirsdag er jeg til lægen med mit ben, da det er voldsomt hævet og ømt, det var en infektion i benet som jeg kom i antibiotika behandling for.. Onsdag på hosp. fordi mine fingre er skæve, kommer til røngten, og de havde sørme overset et brud, på den finger der var gået af led, og begge fingre var begyndt og vokse skævt sammen, så fik dem brækket op.. 

I går, falder jeg så på rulletrappen med min cykel, tog rulletrappen fordi elevatoren ikke virkede..

Og hold da op med skræmmer jeg har fået.. Det kunne være gået meget værre er jeg klar jeg over idag, hvor reaktionen er kommet.. Er du vimmer jeg har tudet idag..

Et lille ynke indlæg fra mig af..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juli 2010

otlitrom

Jamen sødeste Tutter! For pokker du er uheldig! Jeg tror du skal pakkes ind i bobleplast og lægges i seng, indtil du er hel igen, og den sorte sky er drevet væk!

Du må have noget ekstra godt i vente!!

Anmeld

25. juli 2010

Svei

nej nej nej nej...føj for pokker,....stakkels dig....hvor er du bare uheldig...

Anmeld

25. juli 2010

LotteN

Hold da op hvor er d ubare uheldig altså..

Sike nogle grimme sår på dine ben. Det må godt no have gjort ondt.

Du får lige et  med på vejen og håber der snart er noget godt i vente....!

Anmeld

25. juli 2010

Susanne79

Puha, det ser ikke godt ud..... må virkelig have gjort nas!!! Prøver at sende lidt held i din retning

Anmeld

25. juli 2010

TbCp

Avavavavavav for pokker da!

Ja en ulykke kommer jo sjældent alene Men nu burde du da have fået mere end rigeligt af den slags...

God bedring med det hele!

Anmeld

25. juli 2010

Jibbe

Hold da op hvor en frygtelig uge du har haft!!! Og sikke nogle sår... stakkels dig.

Jeg sender masser af held i din retning, det har du da ihvertfald brug for!!

Anmeld

25. juli 2010

Lillefe

ååh gud blev helt dårlig.. (er ikke så god til blod) har SÅ ondt af dig  klem

Anmeld

25. juli 2010

KarinaIda

AVAVAVAVAV sikke nogle slemme skræmmer på benene.. Det må godt nok har gjort MEGET ondt.... Og av med fingrene, kan nærmest mærke smerterne med det hele du har været ude for!!
Men ja, én ulykke kommer sjældent alene.....

MEn hold da op du har haft nogle stykker!! Rigtig god bedring, og held og lykke fremover

Anmeld

25. juli 2010

Ina33

AV av av av for dælen da.... Du skal passe på dig selv....

Pyha godt der ikke skete mere på rulletrappen... Selvom det nu ser slemt nok ud!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.