Sommerferie 2010

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. juli 2010

TbCp

kitty skriver:

Sikken en masse skønne billeder, det virker virkelig som en dejlig tur - for hele familien!

Jeg er vildt fascineret over de sandskulpturer. Hvor er det vildt, hvad de kan lave!! Og Minilandsbyen er rigtig hyggelig, der har jeg også været et par gange!

Liva ser ud til at være en rigtig vandhund, rigtig søde billeder hvor hun og farmand står med ryggen til kameraet på vej ud i vandet!

Måtte grine lidt ved billedet, hvor hun har set den store ged inden i huset, og løber væk.. hihi. Den er nok også ret stor i størrelsen, når man snart er 3 år!

Skønne billeder! Tak for kigget Og velkommen hjem!

Ja det var også bare helt vildt med de skulpturer! Fatter ikke hvordan de kan lave det!

Og ja.... den ene ged var noget stor

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juli 2010

lion

TbCp skriver:

Det VAR bare rigtig rigtig hyggeligt... vi skal helt sikkert derover og holde ferie igen engang

Det kan jeg da godt forstå. Især da ferien var sådan en "succe"

Anmeld

25. juli 2010

JustAnotherName

TbCp skriver:

Nå men godt de kan ses alligevel

Ja. Og ikke mindst det lille videoklip, hvor Liva og farmand bader, men bølgen får Liva til at skynde sig ind. Så sød. Men jeg kom altså til at grine lidt, da hun snubler og bliver våd, i hendes hast for at komme i sikkerhed ....søde Liva! 

Anmeld

25. juli 2010

TbCp

JustAnotherName skriver:

Ja. Og ikke mindst det lille videoklip, hvor Liva og farmand bader, men bølgen får Liva til at skynde sig ind. Så sød. Men jeg kom altså til at grine lidt, da hun snubler og bliver våd, i hendes hast for at komme i sikkerhed ....søde Liva! 

Ja det var lige lidt voldsomt til at starte med

Anmeld

25. juli 2010

Pernilleh

Profilbillede for Pernilleh

Neej,hvor ser det bare hyggeligt ud,er også lige inde og kigge resten af billederne.Hvor er det skønt I har haft sådan en god ferie,og hvor fantastisk at Liva pigen har sovet så længe!De må altså vide at de har ferie,2 gange i ferien har Alexander sovet til 9.35!

Anmeld

25. juli 2010

TbCp

Pernilleh skriver:

Neej,hvor ser det bare hyggeligt ud,er også lige inde og kigge resten af billederne.Hvor er det skønt I har haft sådan en god ferie,og hvor fantastisk at Liva pigen har sovet så længe!De må altså vide at de har ferie,2 gange i ferien har Alexander sovet til 9.35!

Jamen det er fantastisk når de sover SÅ længe ikke?!

Tilgengæld stod hun så op 6.40 idag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.