Sommerferie 2010

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

681 visninger
15 svar
0 synes godt om
25. juli 2010

TbCp

Hej alle

Så er vi vendt tilbage til Odense efter en skøn skøn uge!!!
Vi har været ude og se lidt forkelligt men mest af alt har vi bare slappet fuldstændig af!!!!

Sommerhuset var skønt! Stort og rummeligt og med et anneks med spa, sauna osv!

Virkelig lækkert.

Blåvand er bare dejlig! Bærer præg af at være turistby og vi snakkede om, om den mon var helt død om vinteren?
Men dejlig var den, og skønt med alt det liv der var i byen!
Blåvand bolcher blev besøgt mange mange gange Ikke mindst pga deres fantastiske milkshakes!

Vi fandt ud af der lå en lille zoo i Blåvand så den skulle selvfølgelig besøges.
Det var en rigtig dejlig tur! Liva nød det og syntes det var fedt at være der.

Vi var også til sandskulptur-festival!
Virkelig vildt hvad de kan lave!!!!

Der skulle selvfølgelig også ses på bunkers!
Så vi besøgte Tirpitz-stillingen, hvor vi har været en gang før... men det er altid spændende at kigge på.

Et par strandture blev det også til. Første gang var Liva fyr og flamme og vi måtte slæbe hende skrigende med da vi skulle hjem.

Næste gang ville hun slet ikke ud i vandet. Tilgængæld fik jeg udfordret mig selv og kom helt ud til knæene!!! Så langt har jeg ikke været ude i omkring 12 år!

Den dag vi skulle hjem skulle vi lige et "smut" ned omkring Langeland da min svigermor havde fødselsdag.
Og kl. 21 igår aftes var vi så tilbage i Odense!

Hvis nogle har mod på det ligger alle feriebilleder her http://picasaweb.google.com/tina1978/Sommerferie2010# (smid endelig kommentare til billederne hvis i er inde og kigge)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juli 2010

JustAnotherName

Kunne komme med masser af kommentarer, men har ikke login.
Vil bare sige, at det er en masse skønne billeder, og det ser ud til, at I har nydt det og haft det rigtig dejligt - meget velfortjent!

Anmeld

25. juli 2010

anna-jonas

Ser ud som om i har haft alletiders skønne ferie..............har kigget alle jeres dejlige billeder, og må sige at jeg trænger til sådan en ferie.

Anmeld

25. juli 2010

TbCp

JustAnotherName skriver:

Kunne komme med masser af kommentarer, men har ikke login.
Vil bare sige, at det er en masse skønne billeder, og det ser ud til, at I har nydt det og haft det rigtig dejligt - meget velfortjent!

Øv bøv...troede man kunne skrive kommentare uden at have login... kan du godt gå ind og se billederne i stor størrelse?

Og ja det var en rigtig skøn ferie

Anmeld

25. juli 2010

TbCp

Anna-jonas skriver:

Ser ud som om i har haft alletiders skønne ferie..............har kigget alle jeres dejlige billeder, og må sige at jeg trænger til sådan en ferie.

Det var også bare rigtig rigtig dejligt!

Og især Carsten trængte jo til det!

Anmeld

25. juli 2010

lion

TbCp skriver:

Hej alle

Så er vi vendt tilbage til Odense efter en skøn skøn uge!!!
Vi har været ude og se lidt forkelligt men mest af alt har vi bare slappet fuldstændig af!!!!

Sommerhuset var skønt! Stort og rummeligt og med et anneks med spa, sauna osv!

Virkelig lækkert.

Blåvand er bare dejlig! Bærer præg af at være turistby og vi snakkede om, om den mon var helt død om vinteren?
Men dejlig var den, og skønt med alt det liv der var i byen!
Blåvand bolcher blev besøgt mange mange gange Ikke mindst pga deres fantastiske milkshakes!

Vi fandt ud af der lå en lille zoo i Blåvand så den skulle selvfølgelig besøges.
Det var en rigtig dejlig tur! Liva nød det og syntes det var fedt at være der.

Vi var også til sandskulptur-festival!
Virkelig vildt hvad de kan lave!!!!

Der skulle selvfølgelig også ses på bunkers!
Så vi besøgte Tirpitz-stillingen, hvor vi har været en gang før... men det er altid spændende at kigge på.

Et par strandture blev det også til. Første gang var Liva fyr og flamme og vi måtte slæbe hende skrigende med da vi skulle hjem.

Næste gang ville hun slet ikke ud i vandet. Tilgængæld fik jeg udfordret mig selv og kom helt ud til knæene!!! Så langt har jeg ikke været ude i omkring 12 år!

Den dag vi skulle hjem skulle vi lige et "smut" ned omkring Langeland da min svigermor havde fødselsdag.
Og kl. 21 igår aftes var vi så tilbage i Odense!

Hvis nogle har mod på det ligger alle feriebilleder her http://picasaweb.google.com/tina1978/Sommerferie2010# (smid endelig kommentare til billederne hvis i er inde og kigge)

Hvor ser det bare ud til I har super hygget jer i jeres fe4rie.

Super skønne billeder ud har lagt ind.

Hende Liva der er bare en smuk pige.

Anmeld

25. juli 2010

JustAnotherName

TbCp skriver:

Øv bøv...troede man kunne skrive kommentare uden at have login... kan du godt gå ind og se billederne i stor størrelse?

Og ja det var en rigtig skøn ferie

Ja, kan sagtens se billederne i stor størrelse. Men skal desværre været logget ind for at kunne skrive kommentarer..

Anmeld

25. juli 2010

otlitrom

Sikken en masse skønne billeder, det virker virkelig som en dejlig tur - for hele familien!

Jeg er vildt fascineret over de sandskulpturer. Hvor er det vildt, hvad de kan lave!! Og Minilandsbyen er rigtig hyggelig, der har jeg også været et par gange!

Liva ser ud til at være en rigtig vandhund, rigtig søde billeder hvor hun og farmand står med ryggen til kameraet på vej ud i vandet!

Måtte grine lidt ved billedet, hvor hun har set den store ged inden i huset, og løber væk.. hihi. Den er nok også ret stor i størrelsen, når man snart er 3 år!

Skønne billeder! Tak for kigget Og velkommen hjem!

Anmeld

25. juli 2010

TbCp

lion skriver:

Hvor ser det bare ud til I har super hygget jer i jeres fe4rie.

Super skønne billeder ud har lagt ind.

Hende Liva der er bare en smuk pige.

Det VAR bare rigtig rigtig hyggeligt... vi skal helt sikkert derover og holde ferie igen engang

Anmeld

25. juli 2010

TbCp

JustAnotherName skriver:

Ja, kan sagtens se billederne i stor størrelse. Men skal desværre været logget ind for at kunne skrive kommentarer..

Nå men godt de kan ses alligevel

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.