Bliver (DESVÆRRE) nødt til at være anonym lidt endnu, men derfor kan man jo godt få vendt lidt tanker 
Nu er det sådan at når lillebror/søster kommer til verden vil storebror lige være fyldt 1½ år.
Så tænker jeg, er det så bedst at investere i en twinse/søskende vogn, således lillebror/søster kan ligge i sin lift i den ene side, og storebror sidde i den anden?
Eller vil det være bedst at investere i søskende bræt og sæde?
Tænker bare barnevognen har lidt skidt af det, men også når jeg selv er på ture med dem, så hvis storebror bliver træt har han ikke et sted at ligge, og have en barnevogn i den ene hånd og en klapvogn i den anden er vel heller ikke ret nemt??
Hvad er jeres erfaringer med søskende tæt på hinanden?
Hey 
Tillykke med mavsen, hihi.
Jeg er den lykkelige ejer af to hold pseudotwins (13mdr mellem de første to, og 14mdr mellem de næste to), og jeg har haft rigtig meget glæde af søskendesæde. Det er bare blevet brugt sindssygt meget begge gange. Brættet er noget skrammel sys jeg.
Har ikk haft brug for en tvillingevogn, men det er jo individuelt 
Jeg havde altid men Babybjørn bæresele med mig og min slynge, så hvis den store var træt og manglede at ligge ned, så havde jeg baby i enten selen eller slyngen. Eller farmand havde. Så på den måde sys vi det var nemt...
Anmeld