Søskende tæt i alder - søskendevogn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. juli 2010

Anonym trådstarter

Gud ja... Jeg har slet heller ikke tænkt tanken at de ikke kan gå gennem døråbninger

Vi har bil, og storebror er (indtil videre) super energisk og ikke til at styre på 10 tønder land, jeg ved heller ikke helt med mig selv hvor tryg jeg ville være ved han dinglede på et sæde oven på barnevognen...

HELDIGVIS er der da 8 mdr til at finde ud af det...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juli 2010

UngMor83

Bliver (DESVÆRRE) nødt til at være anonym lidt endnu, men derfor kan man jo godt få vendt lidt tanker

Nu er det sådan at når lillebror/søster kommer til verden vil storebror lige være fyldt 1½ år.

Så tænker jeg, er det så bedst at investere i en twinse/søskende vogn, således lillebror/søster kan ligge i sin lift i den ene side, og storebror sidde i den anden?

Eller vil det være bedst at investere i søskende bræt og sæde?

Tænker bare barnevognen har lidt skidt af det, men også når jeg selv er på ture med dem, så hvis storebror bliver træt har han ikke et sted at ligge, og have en barnevogn i den ene hånd og en klapvogn i den anden er vel heller ikke ret nemt??

Hvad er jeres erfaringer med søskende tæt på hinanden?

Hey

Tillykke med mavsen, hihi.

Jeg er den lykkelige ejer af to hold pseudotwins (13mdr mellem de første to, og 14mdr mellem de næste to), og jeg har haft rigtig meget glæde af søskendesæde. Det er bare blevet brugt sindssygt meget begge gange. Brættet er noget skrammel sys jeg.

Har ikk haft brug for en tvillingevogn, men det er jo individuelt

Jeg havde altid men Babybjørn bæresele med mig og min slynge, så hvis den store var træt og manglede at ligge ned, så havde jeg baby i enten selen eller slyngen. Eller farmand havde. Så på den måde sys vi det var nemt...

Anmeld

25. juli 2010

bagger26

Anonym skriver:

Har kigget lidt på denne (Carena double swing):

Jeg kan rigtig godt lide ideen i at du kan montere liften seperat, så storebror ikke kan pille i ligeså høj grad, er der andre mærker der har denne finesse også?

Den kan kun anbefales, den har jeg også, og den kan godt gå gennem døråbninger.. De har nemlig lavet den så den kan gå gennem en dør af normal bredde.. ELSKER ELSKER ELSKER min vogn, var selv i tvivl da jeg ventede Sofia om jeg ville få brugt vognen da min søn er 2½, men bruger den hver evig eneste dag..

Anmeld

25. juli 2010

Anonym trådstarter

bagger26 skriver:

Den kan kun anbefales, den har jeg også, og den kan godt gå gennem døråbninger.. De har nemlig lavet den så den kan gå gennem en dør af normal bredde.. ELSKER ELSKER ELSKER min vogn, var selv i tvivl da jeg ventede Sofia om jeg ville få brugt vognen da min søn er 2½, men bruger den hver evig eneste dag..

DET er jeg glad for at høre!

For jeg gider/kan ikke have bøvlet af at skulle løfte noget sidelæns gennem en dør

Nogle har skrevet (et andet sted) at den føles som noget billigt plastik skrammel, men da jeg drønede med den i butikken var det ikke det indtryk jeg fik.

Valgte/brugte du den med liftkassen eller uden (kan man egentlig tage liften af og bære den?)

Anmeld

25. juli 2010

bagger26

DET er jeg glad for at høre!

For jeg gider/kan ikke have bøvlet af at skulle løfte noget sidelæns gennem en dør

Nogle har skrevet (et andet sted) at den føles som noget billigt plastik skrammel, men da jeg drønede med den i butikken var det ikke det indtryk jeg fik.

Valgte/brugte du den med liftkassen eller uden (kan man egentlig tage liften af og bære den?)

Nej jeg syntes overhovedet ikke den virker som noget plastik skrammel.. På ingen måder.. Der er mange der lige har prøvet at testkøre min vogn og de syntes også den er rigtig dejlig..  

Der er jo selvfølgelig nolge meget få døre der er lavet mindre end en standart dør, så dem kan man ikke komme igennem. Men det har jeg kun oplevet 2 gang, så det er lige til at klare hehe..

Jeg bruger den med lift del, og den kan man godt tage af, meget nemt endda..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.