Anonym skriver:
Bliver (DESVÆRRE) nødt til at være anonym lidt endnu, men derfor kan man jo godt få vendt lidt tanker 
Nu er det sådan at når lillebror/søster kommer til verden vil storebror lige være fyldt 1½ år.
Så tænker jeg, er det så bedst at investere i en twinse/søskende vogn, således lillebror/søster kan ligge i sin lift i den ene side, og storebror sidde i den anden?
Eller vil det være bedst at investere i søskende bræt og sæde?
Tænker bare barnevognen har lidt skidt af det, men også når jeg selv er på ture med dem, så hvis storebror bliver træt har han ikke et sted at ligge, og have en barnevogn i den ene hånd og en klapvogn i den anden er vel heller ikke ret nemt??
Hvad er jeres erfaringer med søskende tæt på hinanden?
Jeg vil sige det er op til meget.
Hvordan dit første barn er: Hvad vejer det? Kan det stå stille i længere tid?
Har I bil eller skal du med det offentlige?
Jeg har 2 børn og der er næsten 19 mdr imellem dem og min søster har 2 med 2 år i mellem.
Min søster har købt et søskendesæde og en easyrider, da hun har en søn som godt kan sidde stille meget stille og som gerne vil gå. De har også bil.
Jeg har en datter som er fuld af energi og jeg ville ikk turde at stille hende på en easyrider for jeg ved ikk om hun ville blive stående. Et sæde oppe på barnevognen vil jeg ikk ha, prøvet at køre mine 2 mindste nevø sådan og det er en ubehagelig føelse at køre med 2 børn sådan grundet det ekstra vægt.
Jeg har en tvillingklapvogn og jeg bor i storkøbenhavn og vi har ingen problemer med den, heller ikk når vi skal med bus eller andre steder hen. Det kan nogen gange være et problem når skal nogen steder hen, f.eks butikker for den vi har kan ikk komme igennem en alm døråbning. Vi skal selv sætte den på højkant når vi skal ha den ind i vores kælderum, men det er det eneste problem vi har. Jeg er super glad for vores, for så kan min datter også sove, når vi er ude og når hun bliver træt. Eller f.eks når vi skal til Randers og hører tog i 4 timer.