Min mand og jeg har talt RIGTIG meget om, hvorfor vi aldrig har været i tvivl om, at vi ville have børn!!!
Jeg har altid vidst, at jeg ville have børn - også inden jeg mødte Martin. Da jeg mødte ham, var jeg så SLET ikke i tvivl om, at han skulle være faren 

For os har det handlet om:
At skabe "noget" sammen, som er større end os selv, og især større end materielle ting!!
At "sikre" vores families fremtid.... hvis man kan sige det sådan! Vi ønsker at skabe vores egen lille familie, gøre det alt sammen på vores egen måde, opleve den ubetingede kærlighed både til vores unger, men så sandelig også fra vores unger!
Vi kunne ikke forestille os at sidde om 10 år, og stadig "kun" være os 2 - vi føler der ville mangle noget!!! Mine forældre sagde forleden, at tænk engang, hvis de ikke havde fået børn, så havde de heller ikke fået børnebørn, og så havde de siddet idag uden en familie, groft sagt!!! Jeg kan 100 procent følge deres tankegang, må jeg indrømme!!! Liv bringer liv - Vores familie blomster som aldrig før, nu hvor min søster har fået 2 børn, og vores første er på vej!! Den nye generation tager over.... der er liv og glade dage....
SELVFØLGELLIG kan der være liv og glade dage uden børn, men for os, har der aldrig været tvivl.... Vi vil ikke "bare" have børn - vi vil have en FAMILIE!!!! 
Anmeld