Man glemmer da ikke og....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. juli 2010

line melias mor

jeg var blevet rasende. det er bare ikke okay

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juli 2010

Mor til Frederic og Freya

MoarJ skriver:

Man burde ikke og være dp, når det forløber sådan...

Ringed også til dp kontor og lagde en klage og sagde der skulle han aldrig ned igen...

Vi er velsignet med en ældre dp mor der laver selv mad helt fra bunden af (tærter med grønsage/fisk mm - rugbrød - boller osv) Hun omfavner hvert et barn og tager sig tid til hver enkelt. Er obs på de forskellige's behov osv.

Vi planlægger efter hvordan hans dag i dp har været. Vi får rapport hver dag med; hvor meget han har sovet - spist - skidt - hostet mm. Hvilket er alfa og omega da vi stadig render til kontrol og prøver at få ham op i vægt.

Anmeld

24. juli 2010

henh01

Synes desværre ofte man høre om så dårlige dp. og har lidt en antagelse om at det hænger sammen med at dp er uuddannet personale ansat fra vejen.

Anmeld

24. juli 2010

Ina33

MoarJ skriver:

Skifte ble på et barn i dagplejen? Gør man ?

Jeg tror desværre at både dagplejer og pædagoger i dagens Danmark har så travlt, at de rent faktisk kan glemme sådanne hverdagsting - som for os mødre virker helt banale. Min dagplejemor glemte nogle enkelte gange at skifte min søn - og børnehaven glemte stort set dagligt at skifte ham - og der var jeg altså ret irriteret til sidst!

Jeg har en søn med MEGET sart hud, og de glemmer ALTID at smøre ham ind i solcreme også selvom jeg siger det HVER morgen, og hænger sedler op hvor der står at de skal huske det.

Jeg er ret sikker på at de ikke gør det bevidst, jeg tror bare tiden i børnehaven og i dagplejen er så presset, at man simpelthen glemmer sådanne vigtige ting i forvirringen over at skulle opfylde så mange krav.... Desværre

Anmeld

24. juli 2010

henh01

Loppe skriver:

Jeg tror desværre at både dagplejer og pædagoger i dagens Danmark har så travlt, at de rent faktisk kan glemme sådanne hverdagsting - som for os mødre virker helt banale. Min dagplejemor glemte nogle enkelte gange at skifte min søn - og børnehaven glemte stort set dagligt at skifte ham - og der var jeg altså ret irriteret til sidst!

Jeg har en søn med MEGET sart hud, og de glemmer ALTID at smøre ham ind i solcreme også selvom jeg siger det HVER morgen, og hænger sedler op hvor der står at de skal huske det.

Jeg er ret sikker på at de ikke gør det bevidst, jeg tror bare tiden i børnehaven og i dagplejen er så presset, at man simpelthen glemmer sådanne vigtige ting i forvirringen over at skulle opfylde så mange krav.... Desværre

Lyder som en meget dårlig BH. Er selv uddannet pædagog og arbejder i et børnehus - her glemmer vi hverken at skifte ble eller smøre ind. Der kan være nogle ups'ere ift at huske børnene på toiletbesøg men vi forsøger ved hjælp af sedler mv at blive mindet om dette hele dagen.

Anmeld

24. juli 2010

Kvindemin

Ej det er ikke okay.

Og den med tiden - holder ikke. Var blevet tosset hvis min datter ikke havde fået solcreme på eller skiftet til en ren ble. Tosset!

Anmeld

24. juli 2010

Ox.

'Sjovt' du opretter sådan en tråd søde, herhjemme har Jonas og jeg faktisk lige talt om det samme med Lilje!

Efter hun er begyndt i DP er hendes numse rød, rød og mere rød, det var den bestemt ikke før, og igen 'sjovt' nok i disse 2 uger hvor vi har haft ferie har den heller ikke været rød.

Det er Jonas der aflevere hende om morgenen, og inden vi tog på ferie sendte jeg også lige en opsang med derned og en pose med både ekstra pudder og salve, så burde der sku ikke blive noget i fremtiden, men bliver SÅ sur over det!

Anmeld

24. juli 2010

Silvermist

Nej, det er sgu ikke okay at dagplejemoren glemmer sådan en naturlig og simpel, men drønvigtig ting - at give de små ren ble på.

Hurra for vores dagplejemor - den sødeste dagplejemor i hele verden + alle de søde gæstedagplejemødre vi har haft. Aldrig har jeg haft brug for at klage, de yder sit arbejde SÅ flot. Det betyder ubeskrivelig meget at man føler sig godt tilpas med den dagplejemor som passer éns lille pus.

Håber virkelig at det ikke sker igen. Jeg kan godt forstå at du er godt utilfreds. Det ville jeg ihvertfald også have blevet...

Anmeld

24. juli 2010

Mira0911

Vores den faste dagplejer er super fantastisk... Hende er vi rigtig glade for... Så har vi haft en enkelt gæstedagplejer vi begge har været utilfreds med og så hende her fra igår...

Ellers har vi ikke problemer som sådan med nogen overhovedet...

Anmeld

24. juli 2010

nannanadja

Jeg ville blive meget sur på hende, det er sku for dårligt!   det er en del af hendes job!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.