Man glemmer da ikke og....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.371 visninger
21 svar
0 synes godt om
24. juli 2010

Mira0911

Skifte ble på et barn i dagplejen? Gør man ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juli 2010

Mira0911

Glemte og skrive, at dagplejen havde glemt alt om at informere os om det... Hun fortalte det først igår da bette skulle hentes hjem, og det var hendes sidste dag i denne dp...

Vi var ret sikre på at det var "vores" egen skyld at hun havde fået rød numse - Åbne sår... Det var det så ikke...

Anmeld

24. juli 2010

Tulle28

MoarJ skriver:

Glemte og skrive, at dagplejen havde glemt alt om at informere os om det... Hun fortalte det først igår da bette skulle hentes hjem, og det var hendes sidste dag i denne dp...

Vi var ret sikre på at det var "vores" egen skyld at hun havde fået rød numse - Åbne sår... Det var det så ikke...

Aj hvor er det for galt!! Var det en enkelt gang eller har det stået på længe?

Anmeld

24. juli 2010

CarinaSB

Det syntes jeg da bestemt ikk man gør .. Det er da noget underligt noget hvis en dp mor glemmer at skifte ble ..

Anmeld

24. juli 2010

Mira0911

Tulle28 skriver:

Aj hvor er det for galt!! Var det en enkelt gang eller har det stået på længe?

Det er kun den ene gang hun har glemt det... Heldigvis var det gæste dp... Min kæreste sagde ikke rigtig noget til hende da han fik det afvide...

Hvis jeg var med, havde jeg sagt at jeg var utilfreds og at det ikke måtte ske igen...

Anmeld

24. juli 2010

Mira0911

CarinaSD skriver:

Det syntes jeg da bestemt ikk man gør .. Det er da noget underligt noget hvis en dp mor glemmer at skifte ble ..

Synes også det er noget underligt noget....

Anmeld

24. juli 2010

Louise mortil4

jo sådan en havde vi til vores store datter. Vi fik mistanke ved at vi tit sys hun kom hjem med en godt brugt, tung ble + at hun rigtig tit havde rød numse og vi kunne bare ikke få det væk. Vi startede så med at bruge 2 forskellige slags bleer en i DP og en hjemme og fik hurtigt bekræftet vores mistanke, behøver jeg sige vores datter holdt meget hurtig i den DP ??

Anmeld

24. juli 2010

Mor til Frederic og Freya

MoarJ skriver:

Det glemmer man altså ikke bare lige.... Bliver simpelthen så foraget over sådanne dp'ere...

Vi havde en gæste dp, der ikke kunne overskue at ligge de 3 børn ud at sove - de kom ikke til fastelavn pga hun ikke kunne køre med klapvogn i sne - hun kunne ikke overskue at lave mad, så de fik et stykke ristet brød med smør - hun glemte også at skifte ham - kunne ikke huske hvor meget han havde sovet osv.

Dertil røg hun også, hvilket vi først opdage nogle dage senere. Da vi spurgte om han ellers hygged sig? Jo da, men han græder lidt når jeg går ud for at ryge... Det var sidste gang han kom ned til hende...

Anmeld

24. juli 2010

mor-til-vanessa

er hvad er det da lige for en dagplejer....

bliver da helt bange, nu når min også snart skal starte i dp. min fætter lå nede i en kælder og skreg hos hans dp.

altså man skal bare ikke være dp, men man ikke kan overskue de ting man bare SKAL

Anmeld

24. juli 2010

Mira0911

Man burde ikke og være dp, når det forløber sådan...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.