Børn på Værtshus.......

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. juli 2010

Kamelia

baby2010 skriver:

Nix ikke ok!

Jeg havde en veninde engang, som ville tage sin nyfødte baby med til et dildoparty jeg holdt på min fødselsdag - heller ikke ok! Der er bare visse settings, som ikke er for børn!

Hmmm tror nu ikke en nyfødt forstår hvad det liige er der bliver solgt ved et dildo party, så det forstår jeg ikke helt kan være et problem!? Sådan en størrelse spiser og sover, så det er vel bare så mor også får lov at være med!

Jeg har da haft en nyfødt med til tupper ware party........det er vel også salg af en masse plastik!

Kamelia

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juli 2010

ekzunz

baby2010 skriver:

Nix ikke ok!

Jeg havde en veninde engang, som ville tage sin nyfødte baby med til et dildoparty jeg holdt på min fødselsdag - heller ikke ok! Der er bare visse settings, som ikke er for børn!

Altså man kan overveje hvorfor man gider at tage sin nyfødte med til et dildoparty, men barnet tager da ikke skade 

Med mindre alle de andre gæster skulle drikke imens selvfølgelig, men hvis det er som et tupperware-party bare med dildoer, så kan jeg virkelig ikke se problemet, ikke med en nyfødt.

Anmeld

24. juli 2010

ekzunz

Kamelia skriver:

Hmmm tror nu ikke en nyfødt forstår hvad det liige er der bliver solgt ved et dildo party, så det forstår jeg ikke helt kan være et problem!? Sådan en størrelse spiser og sover, så det er vel bare så mor også får lov at være med!

Jeg har da haft en nyfødt med til tupper ware party........det er vel også salg af en masse plastik!

Kamelia

Ha ha - to sjæle en tanke

Anmeld

24. juli 2010

mariamiss6

baby2010 skriver:

Nix ikke ok!

LOL det har vi altså også haft en enkelt gang i min familie... og et spædbarn til et dildoparty synes jeg ikke gør noget... Det var noget andet hvis det havde været et barn på 5 år....

Anmeld

24. juli 2010

moniquesmor

synes ikke børn og alkohold høre sammen i det hele taget.. når det så er sagt da monique lå i lift var vi ude af gå i maribo kl har hvad 11 og fra en klar blå himmel kom regne og det stod ned.. vi kommer til et lille værtshus ikke ryger værtshus og vi skynder os ind.. vi har monique med i liften og jeg for en cola og min far og min eks fik en tuborg da regne var holdt op efter en halv time går vi ud igen..

men ellers synes jeg ikke børn høre til der og hun har heller ikke hvad siden

Anmeld

24. juli 2010

baby2010

OK ja, jeg kan godt se jeres pointe, men jeg gad altså ikke at min vilde 28 års fødselsdag blev omstøbt til at "se-min-nye-baby" fest, det var nok mere problemet... Min pointe var bare, at sommetider passer babyer ikke ind, og så må de blive hjemme 

Anmeld

24. juli 2010

Margorie

Ej vel! Jeg ville aldrig ta et barn med på værtshus?! Visse ting gør man bare ikke...

Anmeld

24. juli 2010

millesofie

camsko88 skriver:

nu er jeg nød til at høre om det er mig der er noget galt med. var på værtshus med en veninde idag ( drak kun cola ) og ved bordet ved siden af os sad en flok og fik øl. på sofaen stod en lift med en baby i og der sad en lille pige på omkring 2-3 år....

er det ok?

jeg er chokket over at det stadig sker, jeg troede at de tider var slut

hvor er det synd for de unger at de sidder der i røg og ser deres mor og far blive mere og mere fulde/dumme

øv øv øv stakkels børn håber det var en engangs forstilling, der er bare steder der ikke er for børn

Anmeld

24. juli 2010

Nadia&Daniel

Kort og kontant - NEJ..

Så vælger man en stille og rolig café

Anmeld

24. juli 2010

nannanadja

jeg sytnes ikke det er iorden med baby-børn på værtshus.. De høre ikke til der hverken om dagen eller aften.. uanset om mor eller far drikke er eller 5 øl så må de sku lige holde tørsten til baby ikke er med den dag...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.