Synes bestemt ikke det er ok at have en baby eller et barn med på værtshus. Havde en veninde, eller rettere sagt en kæreste til en god ven(hun havde et barn fra et tidligere forhold), som engang tog sin datter med på værtshus. Jeg fortalte hende at jeg ikke synes at det var ok. Hun blev rigtig mopset, og sagde at hun jo ikke drak sig fuld..... Fortalte at jeg ikke syntes at det var det rette sted for et barn, om hun så drak eller ej! Men så blev jeg ignorrert resten af aftenen....
Prøvede så at snakke med min gode ven om det. Men han mente at det var op til moren at bestemme. Men synes stadig ikke at det er orden. Skal siges at der er tilladt rygning på det værtshus!!!! Fatter ikke at min ven sagde noget til kæresten. SYnes det er helt hen i vejret!!! Prøvede virkelig at trumfe det igennem, men siden det ikke lykkedes, valgte jeg at gå. For JEG følte mig MEDSKYLDIG i at den lille pige på 2 år, blev udsat for både røg og druk!
Snakker ikke med dem mere! Har prøvet siden at forklare at det ikke var ondt ment, men at jeg tænkte på barnet, men så bliver jeg svinet til. Så gider det ikke.
Men må indrømme at jeg havde lyst til at indberrette hende, men det er jo ikke nok, men jeg mener det er at forsøme sit barn, når man tager det ind på et værtshus fyldt med fulde mennesker og FYLDT med røg!
Anmeld