Børn på Værtshus.......

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.607 visninger
22 svar
0 synes godt om
24. juli 2010

camsko88

nu er jeg nød til at høre om det er mig der er noget galt med. var på værtshus med en veninde idag ( drak kun cola ) og ved bordet ved siden af os sad en flok og fik øl. på sofaen stod en lift med en baby i og der sad en lille pige på omkring 2-3 år....

er det ok?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juli 2010

Mira0911

JEG synes IKKE det er ok....

Anmeld

24. juli 2010

Mor til Frederic og Freya

Hm.

Kan en 2-3 årig godt være i en lift?

Men nej. Syntes ikke det er ok.

Anmeld

24. juli 2010

line melias mor

Mor til Frederic skriver:

Hm.

Kan en 2-3 årig godt være i en lift?

Men nej. Syntes ikke det er ok.

jeg tror hun mener der sidder en lille pige ved bordet også

Anmeld

24. juli 2010

Lullaby

camsko88 skriver:

nu er jeg nød til at høre om det er mig der er noget galt med. var på værtshus med en veninde idag ( drak kun cola ) og ved bordet ved siden af os sad en flok og fik øl. på sofaen stod en lift med en baby i og der sad en lille pige på omkring 2-3 år....

er det ok?

Jamen de fleste værtshuse siger da også til kunderne der kommer ind at børn altså ikke er velkomne, hmm..  Synes absolut ikke det er i orden. Jeg kan forstå hvis man sidder udenfor og drikker en øl men indenfor synes jeg sender et andet signal..

Anmeld

24. juli 2010

Happiness

Synes bestemt ikke det er ok at have en baby eller et barn med på værtshus. Havde en veninde, eller rettere sagt en kæreste til en god ven(hun havde et barn fra et tidligere forhold), som engang tog sin datter med på værtshus. Jeg fortalte hende at jeg ikke synes at det var ok. Hun blev rigtig mopset, og sagde at hun jo ikke drak sig fuld..... Fortalte at jeg ikke syntes at det var det rette sted for et barn, om hun så drak eller ej! Men så blev jeg ignorrert resten af aftenen....

Prøvede så at snakke med min gode ven om det. Men han mente at det var op til moren at bestemme. Men synes stadig ikke at det er orden. Skal siges at der er tilladt rygning på det værtshus!!!! Fatter ikke at min ven sagde noget til kæresten. SYnes det er helt hen i vejret!!! Prøvede virkelig at trumfe det igennem, men siden det ikke lykkedes, valgte jeg at gå. For JEG følte mig MEDSKYLDIG i at den lille pige på 2 år, blev udsat for både røg og druk!

Snakker ikke med dem mere! Har prøvet siden at forklare at det ikke var ondt ment, men at jeg tænkte på barnet, men så bliver jeg svinet til. Så gider det ikke.

Men må indrømme at jeg havde lyst til at indberrette hende, men det er jo ikke nok, men jeg mener det er at forsøme sit barn, når man tager det ind på et værtshus fyldt med fulde mennesker og FYLDT med røg! 

Anmeld

24. juli 2010

camsko88

hov dårligt formuleret, der var to børn, en i liften og en ved siden af.

og der må os ryges på dette værtshus

Anmeld

24. juli 2010

baby2010

Nix ikke ok!

Jeg havde en veninde engang, som ville tage sin nyfødte baby med til et dildoparty jeg holdt på min fødselsdag - heller ikke ok! Der er bare visse settings, som ikke er for børn!

Anmeld

24. juli 2010

ekzunz

Altså umiddelbart tænker jeg jo Nej - et barn har ikke noget at gøre på et værtshus.

Men på den anden side, så er det jo ikke om det er på et værtshus (for der må man jo heller ikke ryge mere) eller på en fancy cafe at forældrene vælger at slukke tørsten, men vel mere om hvordan, hvormeget og i hvad de slukker tørsten.

Hvis det er en flok, er det jo ikke sikkert at alle drak øl, og hvis de kun fik 1 øl - eller ihvertfald forældrene, er det så ikke ok? Man kan jo også få en fad-bamse på Cafe Europa og ingen løfter et øjenbryn.

Jeg synes at så længe der ikke bliver røget (melder historien ikke noget om) og forældrene ikke drikker nævneværdigt, så kan der vel ikke ske noget ved det.

Men det ser ikke pænt ud!

Anmeld

24. juli 2010

Happiness

camsko88 skriver:

hov dårligt formuleret, der var to børn, en i liften og en ved siden af.

og der må os ryges på dette værtshus

Det er ABSOLUT IKKE IORDEN!!!

Hvis der må ryges er det forbudt for børn!!! Hvilket jeg så også mener at ALLe værtshuse burde være forbudt for børn!

Man kommer på v ærtshus for at drikke! Det skal børn ikke udsættes for! Ihvertfald ifølge mig...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.