Gave til den kommende far

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. juli 2010

Sofia24

Trolde_mor skriver:

Hehe I know (er selv på SU) men vi har så ikke haft råd til julegave og regner heller ikke med at give hinanden dyre gaver i år.

Men var bare så vigtigt for mig at give ham noget fra hans søn og jeg, og et ur vil minde ham om os hver gang han ser på det

Havde ellers overvejet et armbånd eller lign, men det er faktisk endnu dyrere

Nej så må man sparer andre steder  Jeg kalder det prioritering  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juli 2010

Trolde_mor

Sofia24 skriver:

Nej så må man sparer andre steder  Jeg kalder det prioritering  

Hehe nemlig Tænkte at det skulle han bare have, og så måtte vi nemlig prioritere, som du skriver. Og fortryder ikke et eneste sekund Han fortjente gaven, fordi han altid er der for mig, støtter og tager over når jeg må trække mig tilbage

Anmeld

24. juli 2010

moniquesmor

Sofia24 skriver:

Aaajjj go ide med en kurv med forskelligt i... Elsker det med de blade, så far også får lidt andet at tænke på

vi fik også afvide af min fødsel ville tag lang tid.. så have han lidt og læse i når jeg smed ham ud af stuen

Anmeld

24. juli 2010

4kløver

Solajma skriver:

Her fik kæresten altså ikke andet, end en dejlig velskabt søn - hvorfor skulle jeg dog give ham en gave, ved siden af gaven at blive far

Barnet burde vel for begge, være gave nok i sig selv..

Ved at mange mænd giver deres kone/kæreste en gave, for det hun går igennem for at for "at give ham barnet" (graviditet, fødsel osv.) Men hvad skal manden så have en gave for?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.