Gave til den kommende far

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29.537 visninger
23 svar
3 synes godt om
24. juli 2010

Sofia24

Kære Piger!

Jeg går og tænker på at købe en lille ting til den kommende far, men har ikke nogle rigtig gode ideer...

Købte I noget til manden, til at give ham når han er blevet far?

Og jeg hører meget gerne hvad I købte og hvis I har andre forslag

Kram Sofia 39+4

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juli 2010

Mai-pigen

Jeg følger lige med her, da jeg har tænkt det samme..

Anmeld

24. juli 2010

Sofia

Jeg har købt en lille grøn body med en stor fodbold på numsen fra champs design, som min kæreste får. Han får den bare i "tillykke vi har fået en positiv test" gave. Han er kæmpe fodbold fan så tror han bliver rigtig glad. Ved ikke om det kunne være en ide?

Anmeld

24. juli 2010

moniquesmor

jeg lavede en lille kurv til moniques far med en hvis body hvor der stod far er gud, nogen bil blade og en halskæde med sådan en navne plade hvor der stod du er den bedste far

Anmeld

24. juli 2010

LilleMor10

Sofia24 skriver:

Kære Piger!

Jeg går og tænker på at købe en lille ting til den kommende far, men har ikke nogle rigtig gode ideer...

Købte I noget til manden, til at give ham når han er blevet far?

Og jeg hører meget gerne hvad I købte og hvis I har andre forslag

Kram Sofia 39+4

Tjooh, Jeg gik til en smykke designer og fik lavet et guitar plekter i sølv, ( Min kæreste elsker at spille guitar ) hvor der står "FAR" fik sat det i en læder snørre og gav ham et gavekort med så han kunne få ingraverret vores søns navn og fødselsdato

Anmeld

24. juli 2010

Trolde_mor

Her købte jeg et ur til kæresten til fars dag, både fra hans søn i maven og mig. Så han kan tænke på os begge, når han ikke er sammen med os

Når Kian så er født skal den indgraveres. Han blev super glad for den, og har det på hver dag, når han ikke arbejder.

Anmeld

24. juli 2010

Trolde_mor

Hovsa

Anmeld

24. juli 2010

Maddox

Her fik kæresten altså ikke andet, end en dejlig velskabt søn - hvorfor skulle jeg dog give ham en gave, ved siden af gaven at blive far

Barnet burde vel for begge, være gave nok i sig selv..

Ved at mange mænd giver deres kone/kæreste en gave, for det hun går igennem for at for "at give ham barnet" (graviditet, fødsel osv.) Men hvad skal manden så have en gave for?

Anmeld

24. juli 2010

Lotus86

Solajma skriver:

Her fik kæresten altså ikke andet, end en dejlig velskabt søn - hvorfor skulle jeg dog give ham en gave, ved siden af gaven at blive far

Ved at mange mænd giver deres kone/kæreste en gave, for det hun går igennem for at for "at give ham barnet" (graviditet, fødsel osv.) Men hvad skal manden så have en gave for?

Det er jo nok heller ikke altid de 9 lætteste måneder for dem heller, så synes da det helt fint at man gerne vil give dem en gave, måske som 'tak for støtten' og 'tak for at være en fantastisk fødselshjælper'

Anmeld

24. juli 2010

Tina2

Solajma skriver:

Jeg er helt enig her :-)

Synes i det hele taget ikke det med gaverne ved fødsel betyder det helt store, den største gave af dem alle er da barnet :-)

Thomas fik lavet et billede i en butik i Aalborg hvor der var malet en lille prinsesse, og så er der nogle perler og palietter på og så står der Filucas navn og fødselsdato på. Det hænger på hendes værelse, og da Milas blev født fik Thomas også lavet et til ham, der hænger på hans værelse, så det gør vi igen denne gang også:-)

Ellers har vi længe snakket om at købe et spejlreflekskamera, så det bli'r "gaven" til hinanden nu når trunten kommer, som bliver vores sidste barn:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.