Kan jeg tillade mig..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. juli 2010

wamse

Jeg ville ikke bruge dem på min datters værelse, synes de er for drengede med den blå baggrund.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juli 2010

Dansker i England

SarahAa skriver:

Okay

Ja jeg synes nu også det kan passe ind på både drenge-pige værelser

Men lige med de gardiner var jeg faktisk i tvivl. Havde prøvet at finde nogen med hvid baggrund og så motiver at peter plys &co, men kan simpelthen ikke finde dem nogen steder

Jeg synes sagtens, du kan hænge dem op. Og hvem er det, der har bestemt, at piger ikke må hve blåt på sit værelse?

Anmeld

23. juli 2010

N&J

Jeg havde Peter Plys på mit værelse efter eget valg.. syntes ikke det er hverken det ene eller andet, der er jo dyr og natur.. 

Anmeld

23. juli 2010

Guldet

Det kan du da sagtens.. jeg kan slet ikke se noget "drenget" over det.. bare fordi der er blå baggrund. hmm det er jo en blå himmel..

Anmeld

23. juli 2010

SarahAa

Dansker i England skriver:

Jeg synes sagtens, du kan hænge dem op. Og hvem er det, der har bestemt, at piger ikke må hve blåt på sit værelse?

Det er et godt spørgsmål

Anmeld

23. juli 2010

SarahAa

N&J skriver:

Jeg havde Peter Plys på mit værelse efter eget valg.. syntes ikke det er hverken det ene eller andet, der er jo dyr og natur.. 

Ja det er rigtigt

Synes også selv det er ret neutralt, men måtte lige have nogen meninger

Anmeld

23. juli 2010

SarahAa

LAURAS MOR skriver:

Det kan du da sagtens.. jeg kan slet ikke se noget "drenget" over det.. bare fordi der er blå baggrund. hmm det er jo en blå himmel..

Du har ret

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.