Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej alle
Ja kan jeg tillade mig at hænge disse gardiner op på min datter' værelse?
Kan ikke finde ud af om de er for "drengede" eller ej
Knus Sarah
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Tror du mangler billede :-)
er jeg den eneste der mangler billede
BetinaMikkel skriver: Tror du mangler billede :-)
Årh ja selvfølgelig! Haha
MariaE skriver: er jeg den eneste der mangler billede
Haha nej, det smuttede vidst lige i farten
De er da vildt søde... Det syntes jeg godt du kan :-)
BetinaMikkel skriver: De er da vildt søde... Det syntes jeg godt du kan :-)
Ja jeg synes også selv at de er vild søde Men var bare rigtig meget i tvivl med farve også videre, selom jeg generalt syntes at peter plys er en neutral ting
SarahAa skriver: Hej alle Ja kan jeg tillade mig at hænge disse gardiner op på min datter' værelse? Kan ikke finde ud af om de er for "drengede" eller ej Knus Sarah
Jeg sys det er lidt drengede... Hmm, men jeg er heller ikke super meget til peter plys, så ved ikk om det er derfor?!
Dansker i England skriver: Min dater har Peter Plys på sit værelse, dvs ingen "pigefarver" men jeg synes det ser rigtig flot ud til et pigeværelse også. Synes ligesom dig det er meget neutralt
Min dater har Peter Plys på sit værelse, dvs ingen "pigefarver" men jeg synes det ser rigtig flot ud til et pigeværelse også. Synes ligesom dig det er meget neutralt
Okay
Ja jeg synes nu også det kan passe ind på både drenge-pige værelser
Men lige med de gardiner var jeg faktisk i tvivl. Havde prøvet at finde nogen med hvid baggrund og så motiver at peter plys &co, men kan simpelthen ikke finde dem nogen steder
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128