Prøver at blive gravid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. juli 2010

o1Mutte

9 måneder - uden held endnu

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juli 2010

oo

vi prøvede i næsten 3 år, var igennem 6 IUI behandlinger hvoraf den første endte med en GUL og operation. Mens vi holdt pause mellem IUI og kommende IVF behandling blev jeg naturligt gravid i januar 2010.

Anmeld

23. juli 2010

Becks

Tjuhl skriver:

vi prøvede i næsten 3 år, var igennem 6 IUI behandlinger hvoraf den første endte med en GUL og operation. Mens vi holdt pause mellem IUI og kommende IVF behandling blev jeg naturligt gravid i januar 2010.

Anmeld

23. juli 2010

oo

Tutter skriver:

Anmeld

23. juli 2010

Neki

Vi har prøvet i et år nu, og har fået tid til tjek af os begge to her midt i august. Så må vi se hvad prøverne viser og så tage den derfra. Men ja, det er hårdt at vente på noget man ønsker sig så meget, og det er heller ikke spor sjovt at blive overhalet indenom af veninder der bliver gravide uden problemer

Held og lykke til jer allesammen

Anmeld

24. juli 2010

Rødhætte

Tjuhl skriver:

Hvor er det bare fantastisk når det lykkes efter sådan en kamp!

Anmeld

24. juli 2010

Rødhætte

Jeg skal også til tjek i august, da min cyklus er noget værre rod!

Synes nogle gange "Projektet" fuldstændig kan overtage ens tanker. Lige så snart jeg har ÆL kører tankerne rundt indtil den skide mens kommer. Ved godt man skal slappe af og lade være med at tænke på det, men det er sgu letter sagt end gjort

Anmeld

24. juli 2010

Sofiedk

Det tog os 2½ år endelig at få min første positive test nogensinde, så det har virkelig været længe undervejs til trods for vi begge ingenting fejler noget.

Her lykkedes det først i 7. IUI forsøg.

Anmeld

24. juli 2010

businesstigger

Første gang prøvede vi i et års tid før det lykkedes. Her 2. gang er det gået meget hurtigere.

Anmeld

24. juli 2010

oo

Sofiekdk skriver:

Det tog os 2½ år endelig at få min første positive test nogensinde, så det har virkelig været længe undervejs til trods for vi begge ingenting fejler noget.

Her lykkedes det først i 7. IUI forsøg.

juhuuuuu! tillykke, Sofie!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.