Prøver at blive gravid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.148 visninger
21 svar
0 synes godt om
23. juli 2010

Rødhætte

Hej Tøser

Af ren nysgerrighed kunne jeg godt tænke mig at høre hvor mange der har prøvet at blive gravide i over 6 mdr? Vi har selv været igang i snart 8 mdr .Ved godt det ikke er vildt længe i forhold til nogen, men synes nu stadig det kan være svært at vente!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juli 2010

Sujan

Har prøvet i 15 måneder... Det er vildt hårdt. Håber snart der sker noget og håber for dig at du ikke skal vente ligeså længe

Anmeld

23. juli 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Rødhætte skriver:

Hej Tøser

Af ren nysgerrighed kunne jeg godt tænke mig at høre hvor mange der har prøvet at blive gravide i over 6 mdr? Vi har selv været igang i snart 8 mdr .Ved godt det ikke er vildt længe i forhold til nogen, men synes nu stadig det kan være svært at vente!

Hejsa, vi har været igang i 1 år og 9 mdr.... noget længere end normalen, så nu er vi på vej i behandling.

Håber det snart sker for jer.

Anmeld

23. juli 2010

Frejsmor

Jeg kender din frustartion alt for godt, det er SÅ svært at vente på noget som man SÅ brændende ønsker sig!!

Kæresten og jeg har snart prøvet i 15mdr.(og det er sikkert heller ikke længe i forhold til nogle andre)

Jeg blev gravid efter vi havde prøvet i et år, men det endte desværre med en MA, da min lille spunk havde stoppet sin udvikling i 8. uge!

Det er nok det mest forfærdelige jeg nogensinde har været igennem, men jeg er ved at komme mig ovenpå sorgen og nu er det bare "op på hesten igen"!

Håber heldet snart er med dig og manden!!

Knus og kram

Anmeld

23. juli 2010

Daisy

Første 3 år, anden 2 år. Og lille bebs i maven mens jeg var på mini-piller

Anmeld

23. juli 2010

pussekat

Rødhætte skriver:

Hej Tøser

hejsa

ja nu bliv du nok ikke så glad for at læse det her vi her prøve i ca 5 1/2 år og her lige 2 sa på 5 månde i år og vi have håb vi kun start op på sygehus her den 2-8 men da jeg skal i kort benhanling skal der gå et månde mere da mens er kom øvvvvvvvvvv

Anmeld

23. juli 2010

Miia90

vi har snart prøvede og blive gravide i 3år. og skal forhåbelig snart i behandling

Anmeld

23. juli 2010

Rødhætte

Uha der er mange der har ventet rigtig længe. Synes det kan være rigtig hårdt til tider, og nu endnu et pres på én når den nye lovgivning omkring egen betaling til behandling træder i kraft!

Krydser  for at vi alle snart står med de 2 gyldne streger!

Anmeld

23. juli 2010

Ann-

1. gang 9.mdr.

denne gang har vi prøvet 9 mdr uden held i nu

Anmeld

23. juli 2010

otlitrom

2½ år - starter i ICSI-behandling efter klinikkens sommerferie.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.