Robyn; Dancing on my own

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. juli 2010

Mettemus

DK skriver:

Uhh mine 80E sidder stadig hvor de skal! Kan dog være lidt nervøs når de har ammet endnu et barn! Også fordi at da de var nået max og fyldt med mælk sidste gang var jeg oppe i en 75D, og nu allerede uden mælk 80E, så jeg tænker at hvis de skal give sig så meget, og bagefter tilbage til en 75C, så bliver det vist ikke kønt, he he...

Uh tør slet ikke tænke på hvor det her skal ende... Heldigvis kan man købe mange gode bh'er. 

Fedt at dine stadig er perfekte - er sikker på at de trækker sig pænt på plads igen efter endt amning!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juli 2010

DK

Mettemus skriver:

Uh tør slet ikke tænke på hvor det her skal ende... Heldigvis kan man købe mange gode bh'er. 

Fedt at dine stadig er perfekte - er sikker på at de trækker sig pænt på plads igen efter endt amning!

Ja jeg har også været meget godt tilfreds med dem! Meeen tror nu det der "trække sig pænt på plads" var noget de var mere villige til da jeg var 21, end nu hvor jeg bliver 28! Men hey, der ER mange gode BH'er og ellers må vi vil bare have dem hevet op på plads af en doktor mand!

Anmeld

24. juli 2010

Mettemus

DK skriver:

Ja jeg har også været meget godt tilfreds med dem! Meeen tror nu det der "trække sig pænt på plads" var noget de var mere villige til da jeg var 21, end nu hvor jeg bliver 28! Men hey, der ER mange gode BH'er og ellers må vi vil bare have dem hevet op på plads af en doktor mand!

Jeg har også overvejet en doktor mand, men er ikke færdig med at få børn, så måske man skulle væbne sig med tålmodighed?

Anmeld

24. juli 2010

Bayze

Det er pissefedt, jeg er også pjattet med det nummer!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.