Robyn; Dancing on my own

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.003 visninger
13 svar
0 synes godt om
23. juli 2010

DK

Ihh jeg er blevet så vild med Robyns "Dancing on my own". Selv om min højspændte gravid-hjerne får det hele drejet og jeg får akutte live-billeder af mig selv alene i hjørnet der ser kæresten kysse en anden i sådan grad jeg får lidt kvalme, så er jeg lidt en selvpiner/masochist og må indrømme at jeg vist eeeelsker dette nummer, og roder gennem alle radiokanaler for at høre det igen og igen!

Jeg er også vild med nummeret fordi det har sådan lidt en 90/tidlig 00'er lyd, og fordi vi vist alle kender følelsen når man får at vide at ekskæresten har fået en ny kæreste, selv om man naturligvis er "heeeelt ligelglad", ihhh jeg er bare også tilbage og 18 år når jeg hører dette nummer, og savner tøserne, de højhælede og at jeg kunne drikke rigtig rigtig mange drinks uden at hverken gå kold, bliver træt, kærestekedelig og bare altid vide at man skulle holde øje med dem i kikkerten og dem der var droppet som man jo klart var længe ovre!

Hva siger i?

http://www.youtube.com/watch?v=rX253FmsxJw&feature=related

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juli 2010

LauraLW

Love love love it! Og hende med. - Håber meget på at jeg kan få en billet til hendes koncert i oktober, men er desværre "kun" på venteliste.

Anmeld

24. juli 2010

Mettemus

Yiirh jeg elsker den sang! Har godt nok ikke billeder af mig selv i hjørnet, men tilgengæld er jeg en ganske lille smule træt af at være gravid og ikke kunne hoppe i stiletterne, drikke mig fuld (på den gode måde!) og danse danse danse indtil kl lige pludselig er 6 og det er lyst... SUK! Savner en ordentlig bytur... Det er vist forbudt at sige? Håber det går over når maven rigtig viser sig

Anmeld

24. juli 2010

DK

Mettemus skriver:

Yiirh jeg elsker den sang! Har godt nok ikke billeder af mig selv i hjørnet, men tilgengæld er jeg en ganske lille smule træt af at være gravid og ikke kunne hoppe i stiletterne, drikke mig fuld (på den gode måde!) og danse danse danse indtil kl lige pludselig er 6 og det er lyst... SUK! Savner en ordentlig bytur... Det er vist forbudt at sige? Håber det går over når maven rigtig viser sig

Her har maven vist sig, og der er STADIG en ubærlig trang til mojitos! Dobbelte Royal Mojitos! (ja, i flertal!!)

Anmeld

24. juli 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Ejj hvor sjovt, jeg fik præcis de samme associationer til den sang. Var som 17-18årig brændt varm på en rigtig skøn fyr som desværre ikke ville have mig selvom vi kyssede et par gange, og endte så efter nogen tid sammen med hans ven - og vupti, pludselig var min bedste veninde fra folkskolen (som havde vokset sig ustyrligt smuk og eksotisk) kærester  med ham Og jeg var da FULDSTÆNDIGT ligeglad... Så til samtlige fester stod jeg og smugkiggede på dem mens de var såååå forelskede, og selvom jeg var supervild med min kæreste så stak det sgu i mit lille forvirrede teenagehjerte og jeg tror at hvis jeg havde fået lov til at vælge så havde jeg valgt min venindes kæreste...  

I dag er vi heldigvis supergode venner, men jeg tror sgu altid det vil stikke en lille smule at jeg blev vraget dengang - ohh forfængelighed

Anmeld

24. juli 2010

Mathilde

Sjovt...jeg har det på præcis samme måde elsker den sang!

Anmeld

24. juli 2010

Mettemus

DK skriver:

Her har maven vist sig, og der er STADIG en ubærlig trang til mojitos! Dobbelte Royal Mojitos! (ja, i flertal!!)

Suuuk... eller daiquris fra Fidels i forskellige varianter her i sommervarmen!

Anmeld

24. juli 2010

DK

Mettemus skriver:

Suuuk... eller daiquris fra Fidels i forskellige varianter her i sommervarmen!

Orhhh Fidels! Lige sidde der med fine cocktails og den lille sorte! Måske hvis man lige kunne få taljen tilbage men beholde 80E skålen?

Vi følges dælme næste sommer!!! Så kan vi drikke 2 drinks hver inden vi kaster op og skal hjem kl. 22.30!

Anmeld

24. juli 2010

Mettemus

DK skriver:

Orhhh Fidels! Lige sidde der med fine cocktails og den lille sorte! Måske hvis man lige kunne få taljen tilbage men beholde 80E skålen?

Vi følges dælme næste sommer!!! Så kan vi drikke 2 drinks hver inden vi kaster op og skal hjem kl. 22.30!

Vi gør det - 1 daiquiri og 1 mojito og måske - hvis det skal være vildt og vi måske kun vil holde til kl 22 - 1 white russian!

Her er vi nu nået op i 75G... jublen vil ingen ende ta'... når de i øvrigt holdes spæret inde i BH. Når de ikke længere er det, dumpes blyanttesten med et brag, og knæene er utilfredse med ikke længere at kunne se solens lys

Anmeld

24. juli 2010

DK

Mettemus skriver:

Vi gør det - 1 daiquiri og 1 mojito og måske - hvis det skal være vildt og vi måske kun vil holde til kl 22 - 1 white russian!

Her er vi nu nået op i 75G... jublen vil ingen ende ta'... når de i øvrigt holdes spæret inde i BH. Når de ikke længere er det, dumpes blyanttesten med et brag, og knæene er utilfredse med ikke længere at kunne se solens lys

Uhh mine 80E sidder stadig hvor de skal! Kan dog være lidt nervøs når de har ammet endnu et barn! Også fordi at da de var nået max og fyldt med mælk sidste gang var jeg oppe i en 75D, og nu allerede uden mælk 80E, så jeg tænker at hvis de skal give sig så meget, og bagefter tilbage til en 75C, så bliver det vist ikke kønt, he he...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.