Dagens chok..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. juli 2010

Svei

Nadia&Daniel skriver:

Dem kan du få i alle lingeributikker - de koster omkring 20-30.-Genial opfindelse

Desværre kan jeg ikke bruge forlænger til min gamle bh'er - da skålen er alt for lille i E..

Men når du bliver tykkere hen måd slut...vand i kroppen, alt strammer osv...så er de super gode...men bare rolig, du ryger helt sikkert ned på almindelig størrelse bryst igen og så måske bare udseendet der ændrer sig...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juli 2010

Svei

linselouise skriver:

Fantastisk opfindelse! Tak for tippet, skal vidst på shopping

Jamen, det var da så lidt... God shopping..

Anmeld

22. juli 2010

L.J.L

Nadia&Daniel skriver:

Dem kan du få i alle lingeributikker - de koster omkring 20-30.-Genial opfindelse

Desværre kan jeg ikke bruge forlænger til min gamle bh'er - da skålen er alt for lille i E..

ja det er da en genial opfindelse, især til os der er vokset i omkredsen efter fødslen, og hvor brysterne er "faldet ned" igen

Anmeld

22. juli 2010

morethanperfect

Er vokset fra 75 a til 75 c Og skal faktisk bruge en 75 d for c'eren er for lille 

Anmeld

22. juli 2010

Diana...

Åhh jeg kan ikke huske hvor meget jeg vokset første gang mener det var 2 størrelser. Nu er jeg allerede oppe i den størrelse jeg var i jeg ammet og jeg er kun i uge 14 så jeg frygter lidt størrelsen denne gang 

Anmeld

22. juli 2010

Diana...

Eva. skriver:

Jeg købte den bare i en undertøjsbutik...er ligesom enden af bh'en med de der hægter på og så bare et forlængerstykke, det er super smart..

og masser af dem på nettet også, feks her:

http://www.lingeributikken.dk/shop/bh-forlaenger-278c1.html

Ja de er rigtig gode dem brugte/bruger jeg også. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.