Dagens chok..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

755 visninger
15 svar
0 synes godt om
22. juli 2010

Nadia&Daniel

...har klaget over at mine bh'er strammer og niver - så fik taget mig sammen til at få målet mig i Chance..

Og så kom chokket - jeg er gået fra at være størrelse 65 E til 65 G..

Så nu skal der rydes ud i lingeriskuffen - har bare bange anelser at jeg snart skal købe nye igen..

Hvor meget er du vokset???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juli 2010

Svei

husk nu du ryger sikkert tilbage i samme str. bagefter, så dumt at købe for meget eller smide ud...

Desværre er det jo også det at de vokser nu der ændrer dem efter..

Anmeld

22. juli 2010

Nadia&Daniel

Eva. skriver:

husk nu du ryger sikkert tilbage i samme str. bagefter, så dumt at købe for meget eller smide ud...

Desværre er det jo også det at de vokser nu der ændrer dem efter..

Tror jeg putter de bedste (og flotte) i kælderen og resten til genbrug

Anmeld

22. juli 2010

Lillefe

Ja du skal passe på med at købe for meget jeg vil anbefale at du køber ame bh'er nu evt. det går jeg lidt med også.. jeg vokser 2 str. når jeg er gravid.. dog efter første graviditet var jeg stadig lidt større da jeg holdt op med at amme.. men det kan du først regne med der..

Anmeld

22. juli 2010

Nadia&Daniel

Perl skriver:

Ja du skal passe på med at købe for meget jeg vil anbefale at du køber ame bh'er nu evt. det går jeg lidt med også.. jeg vokser 2 str. når jeg er gravid.. dog efter første graviditet var jeg stadig lidt større da jeg holdt op med at amme.. men det kan du først regne med der..

Fandt heldigvis 2 på tilbud (den ene var til 400.- og den anden var til 300.- - fik dem til 300.- til sammen)

Anmeld

22. juli 2010

Svei

Nadia&Daniel skriver:

Tror jeg putter de bedste (og flotte) i kælderen og resten til genbrug

Ok.. for det er ret dumt at smide ud.. og når eller hvis du vokser i omkreds så kan man købe sådan en forlænger så ikke du behøver købe større...

Anmeld

22. juli 2010

L.J.L

Eva. skriver:

Ok.. for det er ret dumt at smide ud.. og når eller hvis du vokser i omkreds så kan man købe sådan en forlænger så ikke du behøver købe større...

-en forlænger?? Hvor køber man dem? Det kunne jeg da godt lige bruge

Anmeld

22. juli 2010

Svei

linselouise skriver:

Jeg købte den bare i en undertøjsbutik...er ligesom enden af bh'en med de der hægter på og så bare et forlængerstykke, det er super smart..

og masser af dem på nettet også, feks her:

http://www.lingeributikken.dk/shop/bh-forlaenger-278c1.html

Anmeld

22. juli 2010

Nadia&Daniel

linselouise skriver:

Dem kan du få i alle lingeributikker - de koster omkring 20-30.-Genial opfindelse

Desværre kan jeg ikke bruge forlænger til min gamle bh'er - da skålen er alt for lille i E..

Anmeld

22. juli 2010

L.J.L

Eva. skriver:

Jeg købte den bare i en undertøjsbutik...er ligesom enden af bh'en med de der hægter på og så bare et forlængerstykke, det er super smart..

og masser af dem på nettet også, feks her:

http://www.lingeributikken.dk/shop/bh-forlaenger-278c1.html

Fantastisk opfindelse! Tak for tippet, skal vidst på shopping

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.