Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
hej hvis i er i falck, kan i låne der , de aflevere i lufthavnen, hilsen fra tvillinge-mormor
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Ved at nogle flyveselskaber lejer sådan en boks ud hvor man kan have sin barnevogn i så den ikke går i stykker!
Men ellers så lej en!
Jeg har to barnevogne! Den ene står bare på altanen. I måtte gerne låne den, men bor i Brøndby!
tovesusanne skriver: hej hvis i er i falck, kan i låne der , de aflevere i lufthavnen, hilsen fra tvillinge-mormor
Hvad skal man være medlem af i falck, der er jo forskellige..... Min far som også skal med er nemlig medlem ved falck!!
LouiseNielsen skriver: Hejsa Piger!! Vi står og skal til Kbh næste weekend, D 30/7-01/08! Skal flyve derover, da vi syntes det er synd for ungerne de skal sidde 4 timer i en bil hvis det er 30 grader varmt ude. Skal jo have barnevogn med til lille Mathias og klapvogn til Nicklas. Men har læst RIGTIG mange steder på nettet at mange barnevogne går i stykker under flyveturen, og der er ik noget der dækker hvis det nu skulle ske.... Så mit spørgsmål er om der er nogen der har en barnevogn og måske en klapvogn vi kan låne, mod lidt betaling, eller måske kender et sted midt i kbh hvor begge dele kan lejes eller lånes.... Er virkelig et stort problem! Det mest vigtige er barnevogn.... Skal være midt i Kbh da vi jo ikke har bil med.... Kram
Hejsa Piger!!
Vi står og skal til Kbh næste weekend, D 30/7-01/08!
Skal flyve derover, da vi syntes det er synd for ungerne de skal sidde 4 timer i en bil hvis det er 30 grader varmt ude. Skal jo have barnevogn med til lille Mathias og klapvogn til Nicklas. Men har læst RIGTIG mange steder på nettet at mange barnevogne går i stykker under flyveturen, og der er ik noget der dækker hvis det nu skulle ske....
Så mit spørgsmål er om der er nogen der har en barnevogn og måske en klapvogn vi kan låne, mod lidt betaling, eller måske kender et sted midt i kbh hvor begge dele kan lejes eller lånes....
Er virkelig et stort problem! Det mest vigtige er barnevogn.... Skal være midt i Kbh da vi jo ikke har bil med....
Kram
Jeg var i England i sidste uge og havde barnevognen med. Vi lejede en stor taske til den gennem dem her: http://www.airshells.com/
Man henter og afleverer i lufthavnen.
Barnevognen kom ud og hjem uden en skræmme. Eneste ulempe er at tasken er ret stor med og uden barnevogn.
Hej
Jeg har en barnevogn du kan låne helt frit.. Har en i overskud så mangler den ikke pt
/Tina
http://miniministeren.blogspot.com/
Bor forresten midt på vesterbro
Diana... skriver: Hvad med toget?
Hvad med toget?
Hej Louise, vi har en stående vi ikke bruger, den må du hjertens gerne låne. Vi bor ikke ret langt fra Holstebro, så kan vi evt mødes.
Knus
LouiseNielsen skriver: Der er bestilt fly....
Der er bestilt fly....
Ja ok det kan jeg godt se så.
Hvor lang tid tager det med flyet og hvad koster det?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128