Hjææææælp!!!! (læs)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.047 visninger
20 svar
0 synes godt om
22. juli 2010

LouiseNielsen

Hejsa Piger!!

Vi står og skal til Kbh næste weekend, D 30/7-01/08!

Skal flyve derover, da vi syntes det er synd for ungerne de skal sidde 4 timer i en bil hvis det er 30 grader varmt ude. Skal jo have barnevogn med til lille Mathias og klapvogn til Nicklas. Men har læst RIGTIG mange steder på nettet at mange barnevogne går i stykker under flyveturen, og der er ik noget der dækker hvis det nu skulle ske....

Så mit spørgsmål er om der er nogen der har en barnevogn og måske en klapvogn vi kan låne, mod lidt betaling, eller måske kender et sted midt i kbh hvor begge dele kan lejes eller lånes....

Er virkelig et stort problem! Det mest vigtige er barnevogn.... Skal være midt i Kbh da vi jo ikke har bil med....

Kram

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juli 2010

Camilla_a

Altså vores klapvogn gik i stykker da vi havde været på ferie, heldigvis var det da vi kom hjem, men vores indbosforsikring dækkede den.... Men ellers er det altså flyselskabet der skal dække det, man skal bare huske at melde det i lufthavnen også selvom det er indboen som ellers dækker. Man skal udfylde nogle papirer som man skal sende til sit forsikringsselskab.

Anmeld

22. juli 2010

prettybutterfly

LouiseNielsen skriver:

Hejsa Piger!!

Vi står og skal til Kbh næste weekend, D 30/7-01/08!

Skal flyve derover, da vi syntes det er synd for ungerne de skal sidde 4 timer i en bil hvis det er 30 grader varmt ude. Skal jo have barnevogn med til lille Mathias og klapvogn til Nicklas. Men har læst RIGTIG mange steder på nettet at mange barnevogne går i stykker under flyveturen, og der er ik noget der dækker hvis det nu skulle ske....

Så mit spørgsmål er om der er nogen der har en barnevogn og måske en klapvogn vi kan låne, mod lidt betaling, eller måske kender et sted midt i kbh hvor begge dele kan lejes eller lånes....

Er virkelig et stort problem! Det mest vigtige er barnevogn.... Skal være midt i Kbh da vi jo ikke har bil med....

Kram

Hejsa! Altså jeg har en paraplyklapvogn med kaleche som kan lægges helt ned som du gerne må låne for fx 100 kr. Bor i Søborg så det er ret tæt på kbh. Problemet er dog hvordan du får fat i den? Altså som nødsløsning kunne jeg komme og aflevere den i lufthavnen og hente den i lufhavnen igen når du skal hjem, men det er godt nok lidt besværligt og tidskrævende at sku frem og tilbage så mange gange. Så du sku nok også betale transporten. Men altså det er MEGET nemt at tage en paraply klapvogn med i flyet, og den kan du vist tage med helt hen til gaten,  og ind i flyet. Det er værre med barnevogn, da de skal tjekkes ind som stor bagage. Og det koster vist også penge. VI har lige haft vores med i Prag og betalte 200 kr pr vej. Paraply klapvogn er gratis.

Se om du kan bruge min hjælp eller ej. Det er lidt besværligt så helst kun som nødsløsning! Hvis i skal hjem d 1/8 kan jeg først hente den i lufthavnen om eftermiddagen!

Venlig hilsen Mona

Anmeld

22. juli 2010

nannanadja

man kan købe en kuffert eller hvad de kalder den i babysam til klapvognen så den ikke går i stykker...

men ellers køb en billig parply klapvogn i jysk når i kommer til kbh.. de koster vist kun 200-300kr...

Anmeld

22. juli 2010

iris-mor

Vores klapvogn gik også i stykker på flyveturen.

Men jeg har set at man kan leje dem i babysam vist nok både på uge og dagsbasis. Ellers vil jeg da krydse fingre for at du kan få lov til at låne en, - måske enda gratis.

Ja jeg bor så på Lolland, ellers kunne du skam sagtens låne af mig...

ida

Forresten kunne vi godt have fået dækket vognen, men i bare irritation smed jeg den ud i lufthavnen

Anmeld

22. juli 2010

Diana...

Hvad med toget? 

Anmeld

22. juli 2010

LouiseNielsen

Diana... skriver:

Hvad med toget? 

Der er bestilt fly....

Anmeld

22. juli 2010

LouiseNielsen

prettybutterfly skriver:

Hejsa! Altså jeg har en paraplyklapvogn med kaleche som kan lægges helt ned som du gerne må låne for fx 100 kr. Bor i Søborg så det er ret tæt på kbh. Problemet er dog hvordan du får fat i den? Altså som nødsløsning kunne jeg komme og aflevere den i lufthavnen og hente den i lufhavnen igen når du skal hjem, men det er godt nok lidt besværligt og tidskrævende at sku frem og tilbage så mange gange. Så du sku nok også betale transporten. Men altså det er MEGET nemt at tage en paraply klapvogn med i flyet, og den kan du vist tage med helt hen til gaten,  og ind i flyet. Det er værre med barnevogn, da de skal tjekkes ind som stor bagage. Og det koster vist også penge. VI har lige haft vores med i Prag og betalte 200 kr pr vej. Paraply klapvogn er gratis.

Se om du kan bruge min hjælp eller ej. Det er lidt besværligt så helst kun som nødsløsning! Hvis i skal hjem d 1/8 kan jeg først hente den i lufthavnen om eftermiddagen!

Venlig hilsen Mona

Tusind tak for tilbudet.... Men bliver vist noget bøvl for alle partere!!

Tror simpelthen vi måske finder en billig barnevogn på gul og gratis, derover som vi kan hente når vi kommer, også må det være det... Vil være super ked af min 3 mdr gamle barnevogn går i stykker!!

Anmeld

22. juli 2010

Mussen2

LouiseNielsen skriver:

Tusind tak for tilbudet.... Men bliver vist noget bøvl for alle partere!!

Tror simpelthen vi måske finder en billig barnevogn på gul og gratis, derover som vi kan hente når vi kommer, også må det være det... Vil være super ked af min 3 mdr gamle barnevogn går i stykker!!

Tjek med selskabet, hvordan de forlanger den pakket ind for at de dækker skader. Jeg havde hørt samme skræk historier og fandt ud af at det er meget forskelligft hvad selskaberne forlanger.

Hos de "bedste" som vi fløj med, skulle man ikke pakke ind, men man kunne evt. gøre det. De skulle nok erstatte skader!! De fik ikke så meget som en ridse...

Ellers kan man leje en airshell, som beskytter den og er forsvarlig indpakning til at selskaberne dækker evt. skader.

Anmeld

22. juli 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Ved at Engby barnevogne på Enghavevej på Vesterbro udlejer...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.