En gang utro altid utro.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. juli 2010

Diana...

Milla-Victoria's mor skriver:

Ja, det er lidt noget sur røv.....

Men jeg overlever , det har bare gjort mig stærkere. På den anden side, må jeg jo have været et nem "offer". Så jeg har åbenbart ikke givet mig alt det jeg troede jeg havde.

Bedre held næste gang (Når jeg finder DRØMMEMANDEN)

Knus

Det jo det man lære af alle sin forhold dårlige som gode. Og du har fået den smukkeste lille dejlige pige ud af det og hvad mere kan man ønske sig 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juli 2010

N&J

Jeg tror (for mig) at sætningen er reglen end undtagelsen. Forstået sådan at er man utro mod ens partner, så gælder sætningen generelt, men der findes undtagelser. Er den utro partner i et nyt forhold, så er det jo ikke endbetydende med at partneren igen er utro. Til gengæld tror jeg at hvis man finder sin partner gennem utroskab (altså h*n er utro med en) så er der en langt større chance for at man en dag vil finde sig i samme situation som partnerens tidligere kæreste/kone, men igen, der findes undtagelser mod reglen.

Jeg har været utro flere gange da jeg var yngre, men jeg har også været sammen med fyre, der har haft partnere, den ene er stadig sammen med sin kone (dengang kæreste) og har et barn med hende, jeg er ret sikker på (grundet fælles venner, som godt ved vi har været sammen) at jeg er den eneste han har været hende utro med. De andre har jo ikke kun været utro med mig, Nikitas far mødte jeg mens han stadig havde en kæreste, (det endte dog dagen efter vi mødte), men jeg var den 8. person han havde været sin kæreste gennem 4 år utro med, ham ville jeg nok aldrig slippe følelsen af at han kunne være mig utro (hvis vi havde valgt at være i et eksklusivt forhold), men jeg håber da om nogle år at han ikke vil passe ind i sætningen for hans egen og hans nuværende kærestes skyld... Jeg har dog aldrg selv været udsat for utroskab så vidt jeg ved. 

jeg tror ikke jeg kunne være min partner utro, men mødte jeg igen en som ham, der i dag er gift og har et barn, så ved jeg også alt kan ske, der er bare nogen mennesker man har så fantastisk en kemi med at det nærmest er umuligt at holde fingerne fra hinanden, men selvfølgelig håber jeg da på at det er sådan jeg vil have det med min kommende kæreste/mand..  

Anmeld

22. juli 2010

Lady Marion <3

Jeg er en af dem der tror på en gang utro altid utro

Det passede på min ex mand og flere af dem jeg kender

Anmeld

22. juli 2010

myprincess

Nej det tror jeg ikke på Jeg var også utro engang da jeg var 15-16 tror jeg Men har været i to længere forhold efter hvor jeg ikke har været utro

Anmeld

22. juli 2010

Diana...

Muffi . skriver:

Jeg er en af dem der tror på en gang utro altid utro

Det passede på min ex mand og flere af dem jeg kender

Det passer ikke på mig  selvfølgelig er der da nogen der sikkert synes det er "sjovt" men jeg tror nu på at når man møder den rigtige  Så gør man det sgu heller ikke 

Knus

Anmeld

22. juli 2010

Lady Marion <3

Diana... skriver:

Det passer ikke på mig  selvfølgelig er der da nogen der sikkert synes det er "sjovt" men jeg tror nu på at når man møder den rigtige  Så gør man det sgu heller ikke 

Knus

Lad os snakke sammen igen om 5 år ,,    Griner højt ,,,

Ej ved det sgu ikke   Min ex tror jeg aldrig ville kunne stoppe , men man kan selvf. ikke rede alle over 1 kam ,,,

Anmeld

22. juli 2010

Diana...

Muffi . skriver:

Lad os snakke sammen igen om 5 år ,,    Griner højt ,,,

Ej ved det sgu ikke   Min ex tror jeg aldrig ville kunne stoppe , men man kan selvf. ikke rede alle over 1 kam ,,,

AFTALE 

Anmeld

22. juli 2010

3xM

jeg har boet med en og haft en affære med min x kæreste som jeg slet ikke kunne slippe det stod på i over ½ år...

den dag idag bor jeg sammen med en helt anden og kunne aldrig drømme om andet end ham, elsker ham meget højt og føler mig enormt velsignet ved at have ham.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.