En gang utro altid utro.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.177 visninger
17 svar
0 synes godt om
22. juli 2010

Diana...

Er det virkelig sådan? Er det den utro partners skyld eller er det begge partners skyld? 

Har i selv været en partner utro eller prøvet at jeres var jer utro? 

Hvad er jeres mening. 

Jeg selv har prøvet begge dele. Da jeg ikke var så gammel hmm 17 tror jeg var jeg sammen med en som rejste rigtig meget han var ude 14 dage hjemme 1 uge og det kunne jeg bare ikke holde til så på min 18 års fødselsdag var jeg ham så utro. Ham jeg var ham utro med blev jeg så kæreste med og var sammen med ham i 8 år og vi boet sammen i næsten alle 8 år. Det viste sig så at han var mig utro i mere eller mindre de 8 år hi hi. 

Jeg går absolut ikke ind for urtroskab og mener der er en anden måde at løse problemet men jeg mener også at de der nu vælger at være utro mangler noget i deres forhold. Jeg tror virkelig ikke på en gang utro altid utro. Og nogen gange har et utroskab faktisk størknet deres forhold. Min holdning lige nu er at jeg aldrig kunne finde på at være utro igen jeg har alt hvad jeg ønsker mig og mangler absolut ikke noget. Men jeg ved ikke hvordan det ser ud om 10 år! 

Husk nu det en debat og vi skal ikke angribe hinanden personligt jeg ville bare oprette en ny tråd så vi ikke kørte den anden helt af sporet! 

Knus Diana

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juli 2010

Svei

Nej da...selvfølgelig kan man ikek stille det så firkantet op....det handler vel mere om følelser end et sygt behov for at knalde gud og hver mand...ikke at der ikke er typer som bare er utro fordi de har et dårligt selvværd og trænger til bekræftigelse feks...

Men nej, selvfølgelig er det ikke sådan...tilgengæld tror jeg alle kan udsættes for og udføre det...det er bare et spørgsmål om omstændigheder.

Anmeld

22. juli 2010

B&J

Er det virkelig sådan? Er det den utro partners skyld eller er det begge partners skyld? 

Har i selv været en partner utro eller prøvet at jeres var jer utro? 

Hvad er jeres mening. 

Jeg selv har prøvet begge dele. Da jeg ikke var så gammel hmm 17 tror jeg var jeg sammen med en som rejste rigtig meget han var ude 14 dage hjemme 1 uge og det kunne jeg bare ikke holde til så på min 18 års fødselsdag var jeg ham så utro. Ham jeg var ham utro med blev jeg så kæreste med og var sammen med ham i 8 år og vi boet sammen i næsten alle 8 år. Det viste sig så at han var mig utro i mere eller mindre de 8 år hi hi. 

Jeg går absolut ikke ind for urtroskab og mener der er en anden måde at løse problemet men jeg mener også at de der nu vælger at være utro mangler noget i deres forhold. Jeg tror virkelig ikke på en gang utro altid utro. Og nogen gange har et utroskab faktisk størknet deres forhold. Min holdning lige nu er at jeg aldrig kunne finde på at være utro igen jeg har alt hvad jeg ønsker mig og mangler absolut ikke noget. Men jeg ved ikke hvordan det ser ud om 10 år! 

Husk nu det en debat og vi skal ikke angribe hinanden personligt jeg ville bare oprette en ny tråd så vi ikke kørte den anden helt af sporet! 

Knus Diana

jeg kan ikke ha utroskab så ville jeg heller ringe og sige til min partner jeg ikke ville komme sammen mere hvis jeg fik den følelse... men jeg har ikke været utro og af jeg ved har mine partner heller ikke men man ved jo aldrig....

og i mine øjne ville jeg jo nok sige engang utro altid utro ved med tiden folk kan hold op men tror nogle gange det sidder inden i dem...

da jeg var sammen med min x og mine følelser forsvand sådan da og jeg begyndte af tænke på andre og tænkte på af være utro viste jeg bare det her forhold det skal slutte....

og er ked af du har været så uheldig for 8år er længe  men håber du finder kærligheden igen hvis du ikke har fundet den uden utro

Anmeld

22. juli 2010

LouiseNielsen

Jeg tror ikke på den med at: Engang utro, altid utro.....

Jeg er helt sikker på at den dag med finder den helt helt rigtige vil man ikke være utro, for så får man alt hvad man behøver i et forhold... Både sex, bekræftelse, tryghed osv osv... Også har  man ik brug for en anden person!

Får man tilgengæld ikke de ting i et forhold, så forstår jeg egentlig godt folk kan have lysten til at gå ud og prøve noget andet. Der skal bare være langt fra tanke til handling.... Hvorfor ikke i stedet tage det op med den derhjemme, så man sammen kan arbejde på problemet, i stedet for det hele ender med en der bliver svigtet og såret!

Kram fra Louise

Anmeld

22. juli 2010

wamse

Jeg har prøvet at være utro da jeg var helt ung. Var ikke andet end 16 og var alt for tidligt endt i et langt forhold, som jeg på ingen måde var klar til. Så pjattede rundt med et par stykker ved siden af

Har selv haft en kæreste der ikke kunne slippe sin eks, og det endte mellem os.

Jeg har haft et "forhold" til en gift mand, som jeg var indskrevet i døgnbehandling med. Det handlede absolut ikke om kærlighed, men om at føle sig ensom, at være i samme båd og kunne snakke sammen om nogle ting, som folk udefra ikke forstod. Det var en stor fejl, men gjort er gjort.

Anmeld

22. juli 2010

Svei

Kom til at tænke på..det der en gang utro....mener man så at de personer altid er utro eller de vil være utro hvis forholdet er ved atr dø ud?

Jeg tror på at dem der er utro frem for at afslutte forholdet først godt kan fortsætte dette mønster, men jeg tror ikke folk der har været utro i et skidt forhold er det med den de elsker.

Anmeld

22. juli 2010

Diana...

B&J skriver:

jeg kan ikke ha utroskab så ville jeg heller ringe og sige til min partner jeg ikke ville komme sammen mere hvis jeg fik den følelse... men jeg har ikke været utro og af jeg ved har mine partner heller ikke men man ved jo aldrig....

og i mine øjne ville jeg jo nok sige engang utro altid utro ved med tiden folk kan hold op men tror nogle gange det sidder inden i dem...

da jeg var sammen med min x og mine følelser forsvand sådan da og jeg begyndte af tænke på andre og tænkte på af være utro viste jeg bare det her forhold det skal slutte....

og er ked af du har været så uheldig for 8år er længe  men håber du finder kærligheden igen hvis du ikke har fundet den uden utro

Jamen jeg er da helt ok jeg vidste jo forholdet ikke var godt og forstå ham udmærket godt dog burde vi nok have endt det men jeg troet jo på det så dum jeg var ha ha men det var nok også mere hans barn der hold os sammen MEN pyt jeg kan ikke være sur på ham for jeg lærte kun en masse af det forhold. 

Jeg er nu gift men min skønne dejligt mand og vi venter nr 2. 

Men en gang utro altid utro det tror jeg ikke på jeg har jo selv været det og det ligge så langt fra mig nu!

Anmeld

22. juli 2010

Mutti2

Jeg har aldrig været utro, og tror heller aldrig jeg kommer til at være det. Det ligger bare ikke til min natur. Når jeg begiver mig ind i et forhold giver jeg mig selv 200%.

Til gengæld har samtlige af min ex-kærester været det over for mig. Gentagende gange. (på nær exmanden som i stedet valgte at kyle mig ud, ved at skifte låsen på huset).

Det er en elendig smerte der er ved at være hende der skal gennemleve det. Mine ex'ere har alle gjort det flere gange. Også mod deres nuværende damer.

Men samtidig tror jeg ikke at man kan sige at "en gang utro, altid utro.

Desværre tror jeg muligheden er stor hvis de slipper afsted med det uden nogen former for konsekvens.

Men som du også skriver. Så hvis man er i et godt forhold, og der intet mangler, så er der for partneren heller ingen grund til at gå ud og få lettet sine lyster et andet sted.

knus

Anmeld

22. juli 2010

Diana...

Milla-Victoria's mor skriver:

Jeg har aldrig været utro, og tror heller aldrig jeg kommer til at være det. Det ligger bare ikke til min natur. Når jeg begiver mig ind i et forhold giver jeg mig selv 200%.

Til gengæld har samtlige af min ex-kærester været det over for mig. Gentagende gange. (på nær exmanden som i stedet valgte at kyle mig ud, ved at skifte låsen på huset).

Det er en elendig smerte der er ved at være hende der skal gennemleve det. Mine ex'ere har alle gjort det flere gange. Også mod deres nuværende damer.

Men samtidig tror jeg ikke at man kan sige at "en gang utro, altid utro.

Desværre tror jeg muligheden er stor hvis de slipper afsted med det uden nogen former for konsekvens.

Men som du også skriver. Så hvis man er i et godt forhold, og der intet mangler, så er der for partneren heller ingen grund til at gå ud og få lettet sine lyster et andet sted.

knus

Jeg er da ked af du har været uheldig alle gange. 

Men jeg tror nu af den utro partner også har det elendigt inden i hvorfor skulle de ellers gøre det? 

Anmeld

22. juli 2010

Mutti2

Diana... skriver:

Jeg er da ked af du har været uheldig alle gange. 

Men jeg tror nu af den utro partner også har det elendigt inden i hvorfor skulle de ellers gøre det? 

Ja, det er lidt noget sur røv.....

Men jeg overlever , det har bare gjort mig stærkere. På den anden side, må jeg jo have været et nem "offer". Så jeg har åbenbart ikke givet mig alt det jeg troede jeg havde.

Bedre held næste gang (Når jeg finder DRØMMEMANDEN)

Knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.