Bumbo stol - erfaring???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.103 visninger
18 svar
0 synes godt om
22. juli 2010

Eliza/lykke

Hej med jer

Om en lille måneds tid skal vores pige starte på grød. Vi har en skråstol, som hun sidder i normalt.

Men vi har kigget på en bumbo stol - har nogle af jer erfaring med den?

Hun må sidde i den, når hun kan hovedet selv.

Er jeres små pus på 3-4 mrd., meget oplagte og interesseret i omgivelserne, f.eks. når I laver aftensmad? Eller vasker tøj eller noget andet? Griner jeres babyer?

Jeg glæder mig til at høre om jeres erfaring.

Lykke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juli 2010

Mette Nexø

Her har bumbostolen været et hit, fra hun var ca 5 mdr gammel, hun sidder godt i den og følger med i hvad mor laver :-) Jeg har en datter der skal være med til alt hvad jeg laver også er den god.

Anmeld

22. juli 2010

LIZO

zoey ville slet ikke side i skråstolen..  så jeg købte en bumbo stol. og nøj hvor har jeg været glad for den.. bruger den stadig næsten hver dag når hun skal ha mad.. med mindre hun sider i trip trappen når vi spiser. jeg har hende sidene tætter på mig. så får ikke så ondt i ryggen.. og meget nemmere at gi mad.. zoey har brugdt den siden hun var 4 måneder.

de skal kunne holde hoved helt selv. men synes det er go støtte i den. selvfølig skal de ikke side længe i den. alt med måde. men kan kun anbefale den.. der har vist været mange debatter om den.

vi har den os med når vi er ude. hvor hun kan side der mens vi spiser. hun gider ikek ligge.. vi har bord til vores. det synes hun er hyggeligt at kunne følge med.. og så vejer den ikke noget.. blev noget overrasket over det..

camilla

Anmeld

22. juli 2010

L.J.L

Også et hit her. Lauritz har siddet i den fra han var 3 mdr. Super dejligt at kunne have ham med når man laver mad, hygger ved computeren eller lignende Tror personligt at det har hjulpet ham bedre til at sidde selv..

Anmeld

22. juli 2010

XXSS

Kan klart anbefales... super smart..

Anmeld

22. juli 2010

Eliza/lykke

linselouise skriver:

Også et hit her. Lauritz har siddet i den fra han var 3 mdr. Super dejligt at kunne have ham med når man laver mad, hygger ved computeren eller lignende Tror personligt at det har hjulpet ham bedre til at sidde selv..

Hej Lauritz mor

Er det dig som tidligere havde et billede af stolen og dig, mens du lavede mad?

Anmeld

22. juli 2010

L.J.L

Eliza/lykke skriver:

Hej Lauritz mor

Er det dig som tidligere havde et billede af stolen og dig, mens du lavede mad?

jaaaa det var mig og lauritz

Anmeld

22. juli 2010

Eliza/lykke

linselouise skriver:

jaaaa det var mig og lauritz

Åh.. han er sød :-)

Hvor gammel er han på billedet?

Dit billede har faktisk hjulpet mig med at se, at der er lys forude. Jeg synes det er rigtig hårdt at være mor for tiden. Lillepigen er 2 mrd og 1 uge - puha... og hun har vist et tigerspring og så vil hun ikke rigtig tage flasken og gør dagen til en hård omgang.

Da jeg så dit billede, tænkte jeg - wow, bliver det virkelig sådan? Kan barnet sidder der og følge med i madlavningen og være glad???

Så hvis du har nogle guldkorn om jeres hverdag, og om det er nemmere som 3-4 mrd., må du endelig skrive det. For der er ikke ret meget, som holder en ovenpå, når det er aller værst.

Anmeld

22. juli 2010

kitra

Jeg fik fortalt af en fys at de var bandlyst de stole, de var livsensfarlige da babyen hvis den falder forover hakker hovedet lige i gulvet. Hun fortalte også at dem der laver den har fået en falsk udtalelse af en fys der ikke eksisterer til at sige god for stolen. Den fys der har udtalt sig om dette til mig er meget anerkendt og ved hvad hun snakker om som regel. Ville bare lige dele det med jer

Anmeld

22. juli 2010

Mussen2

Her var den et kæmpe hit - dog synes jeg at 4 mdr. er lige tidlig nok, men det er jo individuelt. Skråstolen var ikke et hit her!!

Det var så fedt at tage bumbo stoeln med rundt, så baby kunne "være med til det hele" : madlavning, vasketøj, hænge tøj op etc.

Og det skal ikke læses som om at hun sad der hele tiden, men jeg ord´nede praktiske ting! Men jeg har været super glad for den.

Har en i lyserød med bord til hvis det var noget

Og der er jo fordele og ulemper ved alt, så ALT med omtanke og måde, så tror jeg nok det går....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.