Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Pigenavne med M:
Madeleine, Mayka/Maika, Maya, Mikkeline, Melanie, Malou, Maise, Mira
Drengenavne med M:
Malthe, Magnus, Marco, Mika, Matti, Milas, Milan, Malik
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hm navne man ikke hører så meget, men som i mine øjne er super søde er
Melias og Linea
Majse, Mynthe, Melika, Minna, Mira, Merle, Milla, Mille, Malia, Mellie.
Mingus, Malthe, Melvin, Mikas, Maddox.
Mia <3
Heej piger (; Min generation i familien hedder allesammen noget med M .. Derfor synes jeg det kunne være sjovt at fortsætte med M'erne .. Men vi kan sgu ikke komme på nogle navn ! Jeg er helt vild med Malou , men det vil kæresten ikke .. Vi har så snakket om L "i stedet for" :bVi har tænkt på Lukas , Lærke eller Lilje .. Vi kender ikke kønnet endnu .. Har I nogle gode forslag med M eller L ? Kravet er at det skal være ét navn , ikke for langt og almindeligt ..
Heej piger (;
Min generation i familien hedder allesammen noget med M .. Derfor synes jeg det kunne være sjovt at fortsætte med M'erne .. Men vi kan sgu ikke komme på nogle navn ! Jeg er helt vild med Malou , men det vil kæresten ikke ..
Vi har så snakket om L "i stedet for" :bVi har tænkt på Lukas , Lærke eller Lilje .. Vi kender ikke kønnet endnu ..
Har I nogle gode forslag med M eller L ? Kravet er at det skal være ét navn , ikke for langt og almindeligt ..
der er jo mange navne med med M
Pigenavne
Marikka
Maja
Marie/Maria
Mille
Milla
Malou
Drengenavne
Mikkel
Martin
Markus
bare lidt forslag
Håber i finder det perfekte navn til jeres lille nye familiemedlem
Sjovt der er så mange som forseslår Maya - Når jeg selv hedder Maja xD Men dén går sgu nok ikke :b Det er for besværgeligt !
Men tak for nogle rigtig gode forslag , de er hermed noteret (:
Jeg synes jo Marikka er flot Det hedder jeg
Ellers er de navne jeg synes om kommet frem..
Held og lykke med din søgen, det er jo skide svært, at komme på navne, for det er jo bare det helt rigtige det skal være og det er altså svært at finde..
Knus Marikka, med en Nicoline!
Hvis vi får en dreng skal han hedde Mikkel pige, Rebecca.
Så synes jeg de her navne er flotte:
Pigenavne: Michaela, Miké, Mischa
drengenavne: Michael, Mike,...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128