Navne med L (eller M)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.511 visninger
18 svar
0 synes godt om
22. juli 2010

Maja_4000

Heej piger (;

Min generation i familien hedder allesammen noget med M .. Derfor synes jeg det kunne være sjovt at fortsætte med M'erne .. 
Men vi kan sgu ikke komme på nogle navn ! Jeg er helt vild med Malou , men det vil kæresten ikke .. 

Vi har så snakket om L "i stedet for" :b
Vi har tænkt på Lukas , Lærke eller Lilje .. Vi kender ikke kønnet endnu ..

Har I nogle gode forslag med M eller L ? Kravet er at det skal være ét navn , ikke for langt og almindeligt ..  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juli 2010

Happiness

Dreng: Mikas, Malte, Malle, Magnus...

Pige: Mina, Mika, Mille, Mandie, Merle...

Anmeld

22. juli 2010

LIZO

maya. mille..

Anmeld

22. juli 2010

smokin

-melanie, Melina

Anmeld

22. juli 2010

JulieE

Maja_4000 skriver:

Heej piger (;

Min generation i familien hedder allesammen noget med M .. Derfor synes jeg det kunne være sjovt at fortsætte med M'erne .. 
Men vi kan sgu ikke komme på nogle navn ! Jeg er helt vild med Malou , men det vil kæresten ikke .. 

Har I nogle gode forslag med M eller L ? Kravet er at det skal være ét navn , ikke for langt og almindeligt ..  

Hi hi... Kender godt det emd navne med samme bogstever. I min del af familien hedder vi alle noget med J. Nu er jeg gift en Ne Lars, så hjemme hos os er dte noget med J eller L  -Min søn hedder Jacob og Min datter hedder Line.

Navne med L

Piger: Line, Liva, Lærke, Lina, Lise

Drenge: Lucas, Laurids, Lasse,  Laust

Navne med M

Pige: Maj, Mille, Marie, Mia

Drenge: Marcus, Marius, Mark, Magnus,Martin, Mads

Håber I finder en fint navn til den lille ny

Anmeld

22. juli 2010

82Miraklet

Heej piger (;

Hey...

Vi hedder også i min familie alle sammen noget med M....

Jeg hedder Maria, og mine søskende Mille og Mathilde... Sjovt nok finde jeg en kæreste med M, Martin og ja da vi så selv skal til det med navne til vores børn blev vi enige om at gå videre i alfabet rækken og efter M kommer N, så vores 2 unger hedder Naija og Noah.... Ny generation nyt forbogstav... hehe... Tænkte bare det da også kunne være en mulighed...

Anmeld

22. juli 2010

82Miraklet

Maria82 skriver:

Hey...

Vi hedder også i min familie alle sammen noget med M....

Jeg hedder Maria, og mine søskende Mille og Mathilde... Sjovt nok finde jeg en kæreste med M, Martin og ja da vi så selv skal til det med navne til vores børn blev vi enige om at gå videre i alfabet rækken og efter M kommer N, så vores 2 unger hedder Naija og Noah.... Ny generation nyt forbogstav... hehe... Tænkte bare det da også kunne være en mulighed...

uhh kan lige tilføje bare sådan lidt sjov...

Min datters 2 dukker hedder Oliver og Olivia !!!!

Hun har selv valgt navnene !!!

Anmeld

22. juli 2010

D.B.L

Maise My

Mollie/Molly

Milton

Malte/Malthe

Anmeld

22. juli 2010

oo

Magne er et rigtig fint, kort og ikke alt for almindeligt drengenavn - synes jeg

Anmeld

22. juli 2010

Nanna1985

Micas, Marcus, Malte

Medina, Melina, Merle, Mascha, Melissa, Martine, Maricca

Lucas, Luca, Lauritzs, Lau

Liva, Lilly, Louisa

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.