Nu skal i se min nye bedste ven :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. juli 2010

Susanne79

kitty skriver:

Så den klarer dyrehår fint? Vi har en hvid kat, og det går ikke så godt i spænd med spisebordstæppet Det ligner dagligt at en isbjørn har barberet sig på det...

vi har lyse trægulve over alt og har en sort hund der fælder rigtig meget..... Min erfaring er at hvis bare man sætter støvsugeren igang hver dag, så klare den det nemt. Vi har et tæppe under sofabordet og der er ingen problemer. Den kører også ind over Maja legetæppe og fjerne evt hundehår der

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juli 2010

otlitrom

Susanne79 skriver:

vi har lyse trægulve over alt og har en sort hund der fælder rigtig meget..... Min erfaring er at hvis bare man sætter støvsugeren igang hver dag, så klare den det nemt. Vi har et tæppe under sofabordet og der er ingen problemer. Den kører også ind over Maja legetæppe og fjerne evt hundehår der

Vi har også trægulve, men tæppe under sofabord og spisebord. Det lyder som noget der er værd at overveje. Det er en evig diskussion, hvem der støvsuger.... Det er en dejlig lille kat, men når det kommer til hårene ville jeg ønske hun var "nøgen" Tak for info!

Anmeld

22. juli 2010

Susanne79

kitty skriver:

Vi har også trægulve, men tæppe under sofabord og spisebord. Det lyder som noget der er værd at overveje. Det er en evig diskussion, hvem der støvsuger.... Det er en dejlig lille kat, men når det kommer til hårene ville jeg ønske hun var "nøgen" Tak for info!

Det er klart det bedste køb vi har gjort. Man kan selvfølgelig ikke undgå at bruge en alm støvsuger helt. Men før støvsugede jeg næsten hver dag. nu klare Irene det daglige og så går jeg det over en gang om ugen med den anden. 

Anmeld

22. juli 2010

NLME<3

B&J skriver:

ej hvor ser din nye bedste ven bare vildt dejlig og hyggelig ud og hun vil enda støvsuger for dig

ja kunne man ønske sig bedre hehe

Anmeld

22. juli 2010

NLME<3

Tilmeldt skriver:

Den har jeg dælme også overvejet mange gange..

Hvordan klarer hun den der skinde? Sådan en har vi nemlig også imellem køkken og stue!? Og hvad med fugerne i klinkerne?

Hun klare det bare SÅ godt  den skinde er slet ikke noget problem, og vi har klinker i vores køkken og der ingen ting og komme efter

Anmeld

22. juli 2010

NLME<3

Milla-Victoria's mor skriver:

Ihhh hvor er den lækker

Hvor meget måtte du slippe for sådan en?? Og larmer den meget??

Knus

ja hun er sku dejlig  man kan godt høre hende ja, men når jeg stareter på arbejde igen, så sætter vi hende bare til at køre hver dag kl tolv fx. og så er der dejlig rent når vi kommer hjem  vi har givet 3000 kr. for vores. men du kan få dem billigere

Anmeld

22. juli 2010

NLME<3

line melias mor skriver:

min mor har også sådan en hun er overlykkelig for den "hun" hedder roberta hehe og kostede 1500

hehe hvor fint, vi kalder hende Berta der står også i de bøger man får med, at folk bliver simpelthen så glad for dem, at de får navne, som et nyt familie medlem

Anmeld

22. juli 2010

Mutti2

louieibsen skriver:

ja hun er sku dejlig  man kan godt høre hende ja, men når jeg stareter på arbejde igen, så sætter vi hende bare til at køre hver dag kl tolv fx. og så er der dejlig rent når vi kommer hjem  vi har givet 3000 kr. for vores. men du kan få dem billigere

Hmmmm..... Tror jeg må investere mig i sådan en

Den virker da genial Larmer den som en alm. støvsuger?? Tænk sig hver dag at komme hjem til et rent hjem

Anmeld

23. juli 2010

louieibsen skriver:

Ville aldrig kunne leve uden hende igen. Den bedste opfindelse!!! en støvsuger der "gør det selv"

Hvad er mærket? Så ville jeg lige prøve at google den lidt!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.