Nu skal i se min nye bedste ven :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.238 visninger
18 svar
0 synes godt om
22. juli 2010

NLME<3

Ville aldrig kunne leve uden hende igen. Den bedste opfindelse!!! en støvsuger der "gør det selv"

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juli 2010

B&J

louieibsen skriver:

Ville aldrig kunne leve uden hende igen. Den bedste opfindelse!!! en støvsuger der "gør det selv"

ej hvor ser din nye bedste ven bare vildt dejlig og hyggelig ud og hun vil enda støvsuger for dig

Anmeld

22. juli 2010

Maja_4000

Sådan en er bare genial !
Mine forældre har en , og jeg har savnet den lige siden jeg flyttede hjemmefra :p 

Anmeld

22. juli 2010

Den har jeg dælme også overvejet mange gange..

Hvordan klarer hun den der skinde? Sådan en har vi nemlig også imellem køkken og stue!? Og hvad med fugerne i klinkerne?

Anmeld

22. juli 2010

Mutti2

Ihhh hvor er den lækker

Hvor meget måtte du slippe for sådan en?? Og larmer den meget??

Knus

Anmeld

22. juli 2010

line melias mor

min mor har også sådan en hun er overlykkelig for den "hun" hedder roberta hehe og kostede 1500

Anmeld

22. juli 2010

Diana...

Åhh det min drøm at få sådan en ha ha  Hvad koster hun? Er den virkelig god altså bliver det lige så godt som en alm støvsugning eller slipper den over hvor gader er lavest 

Anmeld

22. juli 2010

Susanne79

Den bedste opfindelse nogensinde!!!!! Er bare så glad for vores "Irene" Den er fantastisk når man har en hund der fælder meget. I stedet for at slæbe rundt på den alm. støvsuger hver dag, så sætter vi bare Irene igang og VUPTI så er der ikke hundehår overalt længere

Anmeld

22. juli 2010

DK

VI har et hold venner der har sådan en. De har indstillet den til at starte med at støvsuge kl. 10, så er den færdig når de kommer hjem fra job. Dvs at de aldrig skal høre på den og altid kommer hjem til et ny-støvsuget hjem! SÅ smart!

Anmeld

22. juli 2010

otlitrom

Susanne79 skriver:

Den bedste opfindelse nogensinde!!!!! Er bare så glad for vores "Irene" Den er fantastisk når man har en hund der fælder meget. I stedet for at slæbe rundt på den alm. støvsuger hver dag, så sætter vi bare Irene igang og VUPTI så er der ikke hundehår overalt længere

Så den klarer dyrehår fint? Vi har en hvid kat, og det går ikke så godt i spænd med spisebordstæppet Det ligner dagligt at en isbjørn har barberet sig på det...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.