Annonce lukket på DBA pga. hunderacen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. juli 2010

Vial

Jeg tror, at hvis hun har skrevet navnet på dba.dk, så er hun måske blevet klogere på guloggratis. Bare en tanke..

Forstået på den måde, at hvis dba.dk søger på ulovlige hunde - som fx. pitt bull terrier, så vil hendes "bull terrier" nok dukke op, og så bliver den også bare slettet.

Det hedder vist også en mini bull terrier, så vidt jeg ved.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juli 2010

JulieE

Low skriver:

Hej. Min veninde prøver at finde et hjem til en hund. Men DBA.dk har lukket annoncen på grund at hunderacen, selv om den ikke er ulovlig. Det synes jeg godt nok er for frækt, hvad mener i?

Nu har hun så måtte oprette annoncen på guloggratis.dk

http://www.guloggratis.dk/dyr/hunde/hunde/anden-race/annonce/8378449?utm_source=Facebook&utm_medium=Annoncedeling&utm_content=Delt+fra+annonceoprettelse,+step+7&utm_campaign=Sociale+medier

Har hun kontaktet supporten på DBA? Ellers skal hun gøre det. Hvis hun kan dokumentere at det ikke er en af de ulovlige racer, vil de med meget stor sandsynlighed genåbne hendes annonce.

Mit bud er, at de har været i tvivl om det var en af de ulovlige racer og derfor har lukket annoncen, for ikke at få noget i klemme

Mange hilsner

Julie (supporter)

Anmeld

21. juli 2010

Dansker I Holland

Low skriver:

Hej. Min veninde prøver at finde et hjem til en hund. Men DBA.dk har lukket annoncen på grund at hunderacen, selv om den ikke er ulovlig. Det synes jeg godt nok er for frækt, hvad mener i?

Nu har hun så måtte oprette annoncen på guloggratis.dk

http://www.guloggratis.dk/dyr/hunde/hunde/anden-race/annonce/8378449?utm_source=Facebook&utm_medium=Annoncedeling&utm_content=Delt+fra+annonceoprettelse,+step+7&utm_campaign=Sociale+medier

Hejsa hvor er din veninde fra ? Hvor bor hun henne ? Bare nysgerrig da kæresten og mig gerne vil have hund Smiler... Manden er vant til hunde...

Anmeld

21. juli 2010

mariamiss6

Og annoncen er så også lukket på guloggratis....

Anmeld

21. juli 2010

wamse

mariamiss6 skriver:

Og annoncen er så også lukket på guloggratis....

Nææ der forsvandt den så også fra, så måske hun skulle gøre det mere tydeligt, hvilken race det er

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.