Annonce lukket på DBA pga. hunderacen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.346 visninger
14 svar
0 synes godt om
21. juli 2010

Low

Hej. Min veninde prøver at finde et hjem til en hund. Men DBA.dk har lukket annoncen på grund at hunderacen, selv om den ikke er ulovlig. Det synes jeg godt nok er for frækt, hvad mener i?

Nu har hun så måtte oprette annoncen på guloggratis.dk

http://www.guloggratis.dk/dyr/hunde/hunde/anden-race/annonce/8378449?utm_source=Facebook&utm_medium=Annoncedeling&utm_content=Delt+fra+annonceoprettelse,+step+7&utm_campaign=Sociale+medier

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juli 2010

Vial

Jeg tænker, at dette her indlæg skulle være afleveret til dba.dk af din veninde i stedet for at den havner på baby.dk

Meeen hvis det handler om, at du vil hjælpe hende med at få vist hunden frem, så er det bare at oprette en tråd med Køb/salg.

Held og lykke med salget af hunden.

Anmeld

21. juli 2010

wamse

Low skriver:

Hej. Min veninde prøver at finde et hjem til en hund. Men DBA.dk har lukket annoncen på grund at hunderacen, selv om den ikke er ulovlig. Det synes jeg godt nok er for frækt, hvad mener i?

Nu har hun så måtte oprette annoncen på guloggratis.dk

http://www.guloggratis.dk/dyr/hunde/hunde/anden-race/annonce/8378449?utm_source=Facebook&utm_medium=Annoncedeling&utm_content=Delt+fra+annonceoprettelse,+step+7&utm_campaign=Sociale+medier

Hvis racen ikke er ulovlig, hvad er deres begrundelse så for at lukke den? Hvad svarer de når de bliver oplyst om at racen ikke er forbudt?

Hvilken race er det egentlig?

Anmeld

21. juli 2010

Chris86

Til en start kunne hund evt. skrive hvilken race det er? Den ku meget vel blive forvekslet med en af de ulovlige racer evt.?

Anmeld

21. juli 2010

Vial

Ps: Rigtig sød hund. Hvorfor skriver hun ikke racen i annoncen og måske pointerer, at det ikke er en ulovlig race.

Hvis hun skriver at det er en bullterrier, så kan folk jo selv søge det..

Anmeld

21. juli 2010

Low

KaMa skriver:

Jeg tænker, at dette her indlæg skulle være afleveret til dba.dk af din veninde i stedet for at den havner på baby.dk

Meeen hvis det handler om, at du vil hjælpe hende med at få vist hunden frem, så er det bare at oprette en tråd med Køb/salg.

Held og lykke med salget af hunden.

Hunden er ikke til børn og nogle hanhunde så denne side ville ikke være den rette hvis det var derfor tror jeg. Jeg blev bare lidt sur da hun skrev det til mig.

Anmeld

21. juli 2010

Low

wamse skriver:

Hvis racen ikke er ulovlig, hvad er deres begrundelse så for at lukke den? Hvad svarer de når de bliver oplyst om at racen ikke er forbudt?

Hvilken race er det egentlig?

Det er en bull terrier. Jeg ved ikke meget mere end hun skrev til mig at de har lukket den på grund af racen. Men jeg kan da lige prøve at høre hende om ikke har fået en ordenlig grund for hunden er jo ikke ulovlig

Anmeld

21. juli 2010

Low

Chris86 skriver:

Til en start kunne hund evt. skrive hvilken race det er? Den ku meget vel blive forvekslet med en af de ulovlige racer evt.?

Ja det skulle hun måske .

Anmeld

21. juli 2010

Frejsmor

Hej

Som jeg kan se af din venindes annonce på gul og gratis, så har hun ikke skrevet hvilken hunderace det er, var det også tilfældet inde på dba?

Det er en Jack Russel Terrier ikke? Hvis der ikke har stået hvilken race hunden er, kan de måske have taget fejl inde på dba og forvekslet den med en af de forbudte hunderacer, og for at være på den sikre side have fjernet det..

Men hvis hunderacen ikke er ulovlig, så skal din veninde da bare skrive et klagebrev og forklare hvordan tingene hænger sammen overfor dba, mon ikke hun så får lov at oprette annoncen igen?

Knus

Anmeld

21. juli 2010

Low

SkrukNu skriver:

Hej

Som jeg kan se af din venindes annonce på gul og gratis, så har hun ikke skrevet hvilken hunderace det er, var det også tilfældet inde på dba?

Det er en Jack Russel Terrier ikke? Hvis der ikke har stået hvilken race hunden er, kan de måske have taget fejl inde på dba og forvekslet den med en af de forbudte hunderacer, og for at være på den sikre side have fjernet det..

Men hvis hunderacen ikke er ulovlig, så skal din veninde da bare skrive et klagebrev og forklare hvordan tingene hænger sammen overfor dba, mon ikke hun så får lov at oprette annoncen igen?

Knus

Det er en bull terrier men det kan da godt være at du har ret med hensyn til at hun ikke har skrevet hvilken race.. det må jeg lige sige til hende

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.