Er blevet uvenner

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. juli 2010

anna-jonas

Dictes mor skriver:

Det siger Per også, så det er jo nok sådan det bliver Går det godt med dig?

Det går okay..............men er ved at gå til i byggerod. Synes jeg bruger al min tid på at støvsuge, rydde op og gøre rent.

Det er også ved at være tid til at Ida skal starte i institution d. 1 aug, så jeg er sådan lidt trist over at andre skal passe hende, mens jeg skal starte på job. Er også rigtig nervøs for hvordan det hele skal gå, da Ida nemt bliver overstimuleret..............og jeg jo har haft en del problemer med mit job. Jeg skal nok ikke regne med den store velkomst, når jeg vender tilbage 1 sep.

Tak fordi du spurgte.............det er jeg glad for.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juli 2010

Dictes mor

Anna-jonas skriver:

Det går okay..............men er ved at gå til i byggerod. Synes jeg bruger al min tid på at støvsuge, rydde op og gøre rent.

Det er også ved at være tid til at Ida skal starte i institution d. 1 aug, så jeg er sådan lidt trist over at andre skal passe hende, mens jeg skal starte på job. Er også rigtig nervøs for hvordan det hele skal gå, da Ida nemt bliver overstimuleret..............og jeg jo har haft en del problemer med mit job. Jeg skal nok ikke regne med den store velkomst, når jeg vender tilbage 1 sep.

Tak fordi du spurgte.............det er jeg glad for.

Åh det byggerod, det kan være noget så frustrerende!! Jeg håber, at I snart er færdige så I kan nyde alt det pæne nye.

Jeg er meget spændt på at høre om Idas start i institution, det er spændende, men jeg kan godt forstå at du er nervøs over det, det er de fleste jo, og når man så tænker jeres situation oveni, så bliver det jo slet ikke lettere!

Og så vil jeg lige sige, at jeg bestemt ikke synes, at det er fair eller de kan være det bekendt på dit job, hvis ikke du blive budt velkommen tilbage, når man tænker på alt det du og din familie har været igennem det sidste halvandet års tid, så er det utroligt, at du ikke skal være væk i længere tid.

Jeg er nu glad for at du er tilbage igen her hos os, her du som du jo ved altid meget velkommen og bliver taget imod med åbne arme

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.