Dictes mor skriver:
med en af mine veninder, eller det vil sige, hun er blevet uvenner med mig. Hende og hendes kæreste gik fra hinanden for 8 måneder siden, og jeg har været venner med begge. Forleden skrev han på facebook, at han skal være far med sin nye kæreste, så jeg har skrevet tillykke, da han har skrevet og spurgt en del til dicte og altid sagt tillykke, når der var grund til det osv. Så jeg synes, at det var det eneste høflige at gøre. Det er hun flippet helt ud over nu og har slettet mig på facebook og kalder mig forrædder mv. Dog ikke direkte til mig men på facebook til alle mulige andre. Hun har altså være meget egocentreret og hvis ikke noget lige går efter hendes hovede, så flipper hun. Hun har ikke en eneste gang spurgt til Dicte eller noget som helst, og hun ringer eller skriver kun hvis hun skal have hjælp enten af mig eller Per, og man får aldrig tak for hjælpen eller noget. Men jeg er bare ked af, at hun bliver så sur, og at hun i det mindste ikke bare kunne sige det til mig, istedet for at opføre sig som en 15 årig, der ikke har fået sin vilje. Alligevel sidder jeg med en klump i halsen, for vi har samme fritidsinteresse, og jeg gider ikke have at hun skal ødelægge det i den klub vi går i ved at være sur og tvær hele tiden.
Det er bare træls, at jeg skal være så ked af det, for jeg synes egentlig ikke, at jeg har gjort noget forkert, men det har jeg måske, eller også skal jeg bare være ligeglad, og lade hende om sit, jeg ved det ikke?
Hej søde.
Det lyder godt nok ikke som en veninde der er værd at samle på. 
Kunne det ikke være at kvinden måske er jaloux. Du har jo lille smukke Dicte, en skøn mand, hus, have osv.
Kunne forestille mig at det måske spiller ind. Ved da selv at når jeg er en smule jaloux på at mine veninder får børn, så har jeg meget svært ved at sige tillykke til dem, og spørge til hvordan det går. Fordi at jeg så inderligt gerne selv vil have en mere..... Jeg gør det selvfølgelig alligevel 
Men nu skal hendes ex også være far. Så måske det hele lige rammer et ømt punkt.
Ikke at det er nogen som helst grund til at hun skal skabe sig som hun gør.
Hun virker godt nok meget ung
Har du overvejet at konfrontere hende og høre hvad der sker for hende??
Du fortjener ikke at blive behandlet sådan
KÆMPE knus