Eliza/lykke skriver:
Som overskriften lyder - hvordan er jeres hverdag med baby på 2-3-4 mrd?
Vi har en pige på 2 mrd, snart 2½ og er nysgerige over, hvordan jeres hverdag er? Hvordan får I lavet madpakker? Hvordan er søvnen? Spiser den lille fint? Har nogle af jer problemer med flasken? Hvad tid bliver jeres pus lagt for natten? Har nogle af jer overhovedet noget, som minder om en rytme?
Kan baby vågne efter en time og kommer op og snakke UDEN at få mad??? Jeg tænker bare, hvorfor hun vågner midt i det hele?? Forstå mig ret... hun er ikke den store spiser, og jeg tænker på, om hun bare vil op og snakke en time og så lægges igen???
Hejsa 
Min datter er 16 uger og vores dag forløber ca sådan:
kl. 6.30 - 7.00 Vågner hun og spiser
Derefter sover vi lidt igen hvis hun er træt og ellers går vi ind i stuen og hygger lidt
kl. 9.00 Formiddagslur inde i stuen imens går jeg i bad, rydder op og evt ordner lidt vasketøj
Kl. 10 Spiser hun igen og derefter leger vi, eller går på besøg eller ned i byen osv
kl. 12 - 12.30 Spiser hun lidt igen og derefter ud i barnevognen og sove til middage - enten blir hun "bare" lagt ud og ellers går vi en lang tur
Så sover hun ca 3 timer 
Ca. kl 15-16 stykker spiser hun igen og derefter går vi gerne en tur (hvis vi ikk gjorde til middag), går ned og handler f.eks og ellers leger vi
Omkring kl. 17-18 stykker tager hun en lille aften lur
Ca. kl. 18-19 spiser hun igen
Og resten af aftenen går med at lege, hygge, bade osv
ca kl. 21 får hun en godnat flaske og sover helt til 6.30-7.00 
Vil lige sige at min datter spiser heller ikke meget - altså ikke meget af gangen desværre - ville gerne ha hende til det, men hun vil bare ikke! Kun hendes bryst morgen måltid samt flasken inden sengetid er gode portioner! Men hun tager fint på i vægt - men hun er lang og slank 
Alt blir bare nemmere og nemmere med tiden - bare vent og se 
Skriv endelig hvis der er